Stel je Martin Gaus even beschikbaar
Het kan niet lang duren voor ik een ondernemer met iets te veel centjes, te weinig inspiratie en een flinke dosis apenrotsbehoefte ben, dus wees gerust.
Ik vind die Padi’s wel interessant. Heeft mijn stem.
Ja? Bloeit er wat moois op?
Leuk en vele leuke horloges maar als ik er één moet aanbevelen voor een review is het de Intra-Matic
Doe nou maar snel ff een review voordat je hem al weer geflipperd hebt
Maar ontopic.
De Seiko Marinemaster lijkt me wel interessant.
Waarom maak je geen deal met Jaap / Paul Jij leent om de week een horloge. Maakt een mooie review + foto’s en wat sluikreclame voor de websites van beide heren. Forummembers worden opgegeilt .Ondertussen schiet de googleranking van de reviewtopics sky-high en krijgen de websites van ten2two & Pange een gigantische trafficboost. Jij kan wat klokjes ervaren en beschrijven, hun liften mee op jou succes.
Win Win !
Dat gaat in ieder geval vast de goede kant op.
sssst
Seamaster heeft mijn stem. Ben ook wel benieuwd naar de Tudors die ik bij je voorbij zag komen, maar staan er niet bij…
De Seamaster, what else…
Ik snap je punt. Ik doe het sub1500 segment op mijn blog.
Geen reclame?
Komt er nog een upgrade naar het 2k segment en daarboven? Of is dat niet je doel?
welk blog?
Nee ondanks dat het blog charitatief is en alleen tijd en geld kost zal ik me toch maar wat terughoudend opstellen
Wellicht.
Ik kijk het meest uit naar de review van je uiteindelijke “blijver”. Dat moet toch wel niet zo’n godsgruwelijk goed horloge zijn he
Maar ik denk dat ik op die review nog even kan wachten. …