Horlogereview, waar kijk je het meeste naar uit?

Stel je Martin Gaus even beschikbaar :wink:

1 like

1 like

Het kan niet lang duren voor ik een ondernemer met iets te veel centjes, te weinig inspiratie en een flinke dosis apenrotsbehoefte ben, dus wees gerust.

1 like

Ik vind die Padi’s wel interessant. Heeft mijn stem.

1 like

Ja? Bloeit er wat moois op?

1 like

Leuk en vele leuke horloges maar als ik er één moet aanbevelen voor een review is het de Intra-Matic :thumbsup:

1 like

Doe nou maar snel ff een review voordat je hem al weer geflipperd hebt

:thumbsup:

Maar ontopic.
De Seiko Marinemaster lijkt me wel interessant.

Waarom maak je geen deal met Jaap / Paul Jij leent om de week een horloge. Maakt een mooie review + foto’s en wat sluikreclame voor de websites van beide heren. Forummembers worden opgegeilt .Ondertussen schiet de googleranking van de reviewtopics sky-high en krijgen de websites van ten2two & Pange een gigantische trafficboost. Jij kan wat klokjes ervaren en beschrijven, hun liften mee op jou succes.

Win Win !

Dat gaat in ieder geval vast de goede kant op. :wink:

sssst

1 like

Seamaster heeft mijn stem. Ben ook wel benieuwd naar de Tudors die ik bij je voorbij zag komen, maar staan er niet bij…

De Seamaster, what else…:wink:

1 like

1 like

Ik snap je punt. Ik doe het sub1500 segment op mijn blog.

1 like

Geen reclame? :wink:

Komt er nog een upgrade naar het 2k segment en daarboven? Of is dat niet je doel?

1 like

welk blog?

Nee ondanks dat het blog charitatief is en alleen tijd en geld kost zal ik me toch maar wat terughoudend opstellen :wink:

Wellicht.

Ik kijk het meest uit naar de review van je uiteindelijke “blijver”. Dat moet toch wel niet zo’n godsgruwelijk goed horloge zijn he :grin:
Maar ik denk dat ik op die review nog even kan wachten. … :wink:

2 likes

Deze, ik vind hem oprecht informatief. Ik zou het tof vinden als deze uitbreiding krijgt.