Horlogereview, waar kijk je het meeste naar uit?

Waerde leden van de HF community. Zoals jullie weten knutsel ik regelmatig een review.

Nu heb ik heel wat klokjes langs gehad en foto’s van geschoten met als resultaat dat ik nog een review of 15 zou kunnen/moeten schrijven. Nu heb ik daar eigenlijk niet zo veel tijd voor, dus ik leg jullie voor welke review je het meest in geïnteresseerd zou zijn, c.q. behoefte aan zou hebben.

Onderstaand de poll, de drie meest gekozen horloges zal ik meteen mee beginnen en de rest werk ik dan af in volgorde van waar jullie op gestemd hebben. Ik heb de 10 horloges geselecteerd waarvan ik op basis van de reacties in mijn post verwacht dat de meeste belangstelling voor zal zijn.

De poll blijft tot en met het weekend (zondag 2 oktober om 20.00 uur maak ik de balans op) open staan, tegen die tijd zal er wel een mooie volgorde zijn geboren :smiley:

Alvast bedankt voor het mij helpen kiezen :wink:

Poll: Welke review kijk jij het meest naar uit?

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
7 likes

Ik stem Longines. Seiko`s zijn al zo vaak besproken :wink:

4 likes

Om dezelfde reden heb ik voor Hamilton gestemd :wink:

1 like

Ik zie een review van een Omega Speedmaster wel zitten! Of zo’n ceramische Seamaster… Ook leuk!

1 like

staat niet op de kaart :wink:

maar gooi er een om de hoek (mag Pange of Ten2Two ook best doen) en ik maak er een verhaaltje met foto’s van, geen probleem :smiley:

Ik ga voor de Seamaster…ben toch wel erg benieuwd naar de review van zo’n hoger-prijs-segment klikje…

Nou die Seamaster review kan ik wel aan beginnen zo te zien haha!

daaronder is het nog spannend :wink:

Squale 1521 please :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doe maar eens een review van een niet-seiko’ish horloge: Seamaster dus :slight_smile:

1 like

Hoop dat de squale 1521 eens aan bod komt, een mooie duiker vind ik, :wink:

2 likes

De Marinemaster graag! Erg benieuwd naar

Dat zal inderdaad wel de Seamasters worden maar een vergelijkende review met de MM, Turtle en Shogun kan vast op veel waardering rekenen. Ik ben sowieso benieuwd!

:thumbsup:

Dat is inderdaad ook een heel goed idee!

1 like

Ben ook benieuwd naar je Damasko en Squale…

Maar heb ook de seamaster gestemd:)

1 like

In ieder geval top iniatief om ons niet betalende maar wel lezende klanten te laten kiezen! Democratie ten top👍

1 like

Thanx!

Goed bezig Ide! Ik kijk ook al uit naar je review over de nieuwe ceramic daytona, ooit… :wink:

1 like

als ik tegen die tijd nog kan typen komt dat zeker voor elkaar!

2 likes

2 likes