Ik ben van plan om een horlogerol te kopen voor als ik op reis ga zodat ik meer dan alleen het horloge wat ik op dat moment draag kan meenemen. Ik kwam deze tegen:
Bij de Mirage rol kun je de kussentjes er per stuk uithalen en bij die van Heisse und Söhne alleen maar het volledige binnenwerk. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Mirage… Wel jammer dat het geen echt leer is.
Die heb ik ook. Als je hem rechtstreeks bij de Ali besteld, kost ie je slechts 15 euro . Geen beste kwaliteit vind ik. Niet slecht, maar ik zou er niet mee gaan reizen.
Mirage heeft trouwens ook echt leren watchrolls. Die heb ik ook en bevalt uitstekend.
Don’t know, heb 'm nu een aantal keren meegenomen naar een horlogemeeting en hij valt zeker niet uit elkaar ofzo. Maar heb 'm nog nooit echt op reis meegenomen. Ik ga de laatste tijd eigenlijk maar met twee horloges op reis: één om de pols en één om een heel stevige one-watch-roll. Dat gaat goed, tot nu toe.
Nemen jullie dan altijd meerdere horloges mee op vakantie ?
Lijkt mij toch altijd een ding om 1 horloge achter te laten in je hotel of vakantie huisje …?
De laatste tijd heb ik er één om de pols en één mee. En ja, het horloge dat ik niet draag, blijft in de kluis van het verblijf. Gaat tot nu toe goed. Maar goed ik heb en wil ook geen gouden Rolexen ofzo.