Horlogerollers

Zou ook geen risico nemen en een beater aan de pols hangen. Ooit eens in de Dominicaanse republiek geweest en daar was het advies geen horloge te dragen. Kon wel op het resort maar niet daarbuiten.

1 like

je zou sowieso niet naar Turkije moeten willen…

7 likes

Hier in Nijmegen twee weken geleden bij de Febo een gouden DayDate gerold .
Dus het maakt niets uit waar je bent, als je op het moment de verkeerde tegen komt heb je pech.

Ja, Níjmegen.
FeBo= Ferdinand Bolstraat = Amsterdam.
Stukje Amsterdam in Nijmegen.

2 likes

Als je een beetje wegblijft van al die all-inclusieve ellende is het echt een fantastisch leuk land om doorheen te reizen hoor. :+1:

4 likes

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/horloge-van-42-000-euro-20-jaar-voor-gespaard-na-3-dagen-gestolen~a572b0b8/

Dit is trouwens een bekende zaak hier op HF,maar zeer geschikt als voorbeeld.

1 like

De rijken (zweterige VVD voorzitters, penthouse Pechtolds, etc.) doen het met tonnen of miljoenen per keer en komen er vaak mee weg.

2 likes

Klopt, is een van de onveiligste steden op dit moment.
Het fenomeen verspreidt zich overigens ook naar de kleinere steden.

1 like

Idd, de lira staat al vrij laag, dus als die despoot het in de portemonnee voelt, mooi meegenomen.
Boycotten dat bewind, wat mij betreft. Zelf zou ik er nog niet heen gaan als ik geld toe kreeg.

5 likes

Whaha made my day

1 like

politiek gezien is het beslist GEEN leuk land.

1 like

Ben ik met je eens.
Maar dan kan ik nog wel een langer lijstje van landen maken.

1 like

Ik kom er net vandaan, lekker langs de kust van Dalaman. Zitten veel meer Westerse mensen dan Turken zelf. Maar om hier en daar weer politieke discussies aan te horen, is wel vermoeiend en dan ook nog op HF.

1 like

Net 10 dagen all inclusive gehad met het gezin in Turkije.

Ik ga op vakantie om lekker te genieten. Dat “ik moet wat van de wereld zien met mijn backpack en moet uniek zijn” laat ik aan een ander over. Laat mij maar zwemmen, eten en slapen voor 10 dagen.

Af en toe naar een stadje in de avond, maar daar blijft het dan ook wel bij. Overigens gewoon de Tudor omgehad. Ging prima, leuke bevolking.

Lekker hoor :sunglasses:

2 likes

dat kan trouwens ook in Turkije

Redelijk uniek hoor. :joy:
Sorry, kon het niet laten, zal het niet meer doen. :hugs:

1 like

Op vakantie altijd een Seiko mee.

Geen gedoe, gezeur of bang ergens voor hoeven zijn.

1 like

Precies. Seiko is voor werk,vakantie,klussen,zwemmen en ander lomp risicovol gedrag.

Tip, niet voor downhil mountainbike … tering gisteren gedaan en als je met 55km per uur over het bospad en los stenen pad naar beneden klettert doet dat best zeer zo rond je pols omdat die seiko als een malle loopt te rammen.

Nog 1 tip wat ik vanaf de eerste afdaling al wist maar perse mijn zoon voor wilde blijven en dus niet of amper deed. Remmen, gewoon ook remmen…
kan remmen wel angst zijn, maar met dowhill is het vooral verstandig dat remmen.

Ronde 3 en 4 waren daardoor een stuk gaver en qua techniek zat het een stuk beter in elkaar dan ronde 1 .

Ow ja on topic… in de ardennen rollen ze je horloge niet. Die eekhoorns in het bos hebben er geen noot aan.

In de bewoonde wereld draagt hier elke gek een horloge. Vooral groot dragen ze hier. Viel me gewoon op…

Ik heb een apart setje "vakantiehorloges"
Met gebruiksporen en vervangbaar. Een Quarts, een automaat duiker en een Casio met timer wekker.
De vintage verzameling gaat in een kluis elders.
Dan kan je lekker ontspannen op vakantie en alle wilde en onverantwoorde activiteiten doen waar je zin in hebt.