Horlogerollers

Zomervakantie in aantocht jippie. Naar Turkije in de nauwe drukke straatjes bomvol zwetende mensen (je kent het wel) Wie is er hier bang dat hun zuur verdiende horloge word gerold op vakantie :o is het zoiezo iemand al eens overkomen hier??

Heb me er nooit druk om gemaakt maar nu ik toch iets draag van (voor mij) flinke waarde denk ik is dat nu wel zo verstandig of moet ik me oude Quartz weer uit de kast halen haha

4 likes

Dragen waar je je comfortabel bij voelt. Ik maak me niet zo snel druk en heb altijd meerdere horloges bij me. Een keer een horloge uit mijn hotelkamer gestolen en dat is uiteindelijk netjes opgelost.

2 likes

Tsja… :wink:

6 likes

Ik neem altijd mijn SKX mee en de rest blijft thuis.
Heb geen zin in gedoe op vakantie zoals beschadigingen of diefstal. :sunglasses:

4 likes

Tja, zal je in Amsterdam niet gebeuren.

4 likes

A-relaxte stad dat Amsterdam; daar draag ik alleen een Casio! :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

In een wereldstad moet je een klokkie hebben met wereldtijden.

1 like

Het voordeel van Turkije is dat je direct een vervangende Rolex kunt aanschaffen!

41 likes

Zonnig oord = G-Shock voor mij. 's Nachts mooi in een kom afwaswater om de vloeistoffen er af te weken. Ideaal.

Damasko op vakantie, ik kreeg die bracelet zelf met moeite los.

5 likes

Ik zal mijn landgenoten vragen of ze van je Omega afblijven.

Wees niet zo “bang” man. Enjoy…

image

27 likes

Gewoon een horloge meenemen wat je zelf amper van je pols krijgt, bijvoorkeur op een stalen bracelet of iets met een deployante clasp.

Bang Aangelegd he :joy:

Turken houden niet van biggetjes. Tip:

image

56 likes

Hahahahaha :joy:

Het gaat me niet om Turkse mensen hoor :wink: ik ga in januari nog naar Thailand ik verwacht dat daar de kans net zo groot is :see_no_evil:

Ik sta toch wel verbaasd dat je denkt dat het in die oorden erger is dan hier. :thinking::face_with_monocle:

1 like

Vind je?? Als ik hier in het dorp loop is de kans zeer klein. Toeristen gebieden met druk bezochtte markten en overvolle vervoersmiddelen lijken me de Ideale plek…

Nu woon ik op de Veluwe natuurlijk en we zijn hier niet veel gewend :see_no_evil:

2 likes

Persoonlijk ben ik niet echt bang ingesteld. Echter, op bestemmingen waar de bevolking minder financiële welvaart kent, ben ik meer op mijn hoede. Stel dat jouw horloge voor hen mogelijk een jaarsalaris waard is…
Rollen wordt dan natuurlijk wel lucratief.

Verder zijn toeristische plekken vaak broedplaatsen van schorriemorrie die toeristen maar al te graag lichten. Of dit nu in Amsterdam of Ouagadougou is.

2 likes

Dat is waar. Maar ik woon in Amsterdam, mutjevol op sommige plekken. Hier is volgens mij de kans niet kleiner dan in Ankara oid. En ik loop hier al 12 jaar probleemloos met dure klokken.

3 likes