Nog meer oppassen geblazen dus…
mvg
Nog meer oppassen geblazen dus…
mvg
Walgelijk
Mijn beste,
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets!! Dat zegt genoeg!!
Doch voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Tjonge jonge jonge… 
Men zegt wel eens koop de koper.
Bestaat er ook zoiets als verkoop de verkoper? 
Soms is de horlogemarkt op 't forum toch wel fijn om met enigszins bekenden om te gaan.
Soms is de horlogemarkt op 't forum toch wel fijn om met enigszins bekenden om te gaan.
Ben ik helemaal met je eens(tu)
Persoonlijke overdracht is dus ook niet van enig risiko uitgesloten.
Het houdt niet op, niet vanzelf…
Blijft toch link om zo’n duur horloge te verkopen. Als je ziet wat een AD van Rolex aan beveiliging heeft en als je dan ziet dat iemand met een Rolex met een wildvreemde in een restaurant gaat zitten. Eng gewoon…Voor mij één van de redenen om het liefst op afstand horloges te verkopen. Voor mij bekende mede formummers maak ik wel een uitzondering, maar voor de rest vind ik het tricky.
Het blijft nog steeds moeilijk om met je poten van andermans spullen af te blijven. Dat blijkt maar weer. Ik hoop dat ze die gast pakken. En dat ze een goeie klok in zn cel hangen. Dat ie nog af kan tellen hoelang ie moet zitten.
Triest hoor. Je kunt je er ook moeilijk tegen wapenen, anders dan vooraf wat informatie inwinnen over je wederpartij en/of enkel nog met ‘bekenden’ via fora handelen…
Triest hoor. Je kunt je er ook moeilijk tegen
wapenen
tja, en durf je er achteraan te gaan, wordt je ff neergestoken…
marnix.moed Schreef:
tja, en durf je er achteraan te gaan, wordt je ff
neergestoken…
Dat risico loop je ook nog eens. En eerlijk gezegd is m’n gezondheid (en die van mijn gezinsleden) me meer waard dan om het even welk horloge of - in principe - al m’n materiële goederen.