Horloges bij AD

Bij courante modellen: bij voorkeur nieuw in de stickers.

Bij moeilijk verkrijgbare modellen: licht gebruikt geen probleem.

22 likes

Iedere keer na net zien van deze advertentie krijg ik zin in een gebruikte Aston Martin. :slightly_smiling_face:

5 likes

Ohw, ok.

:roll_eyes:

1 like

Ken je die mop van die beer in het bos met de jager en dat de beer dan zegt:“Volgens mij kom jij hier helemaal niet om te jagen?”
Daar moest ik aan denken.

1 like

Wat @TagEd zegt.
Een nieuwe broek pas je toch ook eerst.
Die is misschien ook al wel door een ander gepast.

Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk van een paar keer passen door andere klanten.

Kan ook online gekocht zijn. 14 dagen retourrecht. Wat is er dan met een horloge gepasseerd . Dat is mijn grootste bezwaar tegen een duur horloge kopen en niet in de stickers :thinking::thinking::+1:

Als je maar vaak genoeg past en het horloge maar niet weet te verkopen.

Vervolgens komt er een klant die het horloge graag op een ander bandje zou willen maar je bent niet zo handig met een tooltje.

Allebei als nieuw gekocht hè. Toch niet normaal? Ik vind het niet normaal hoor.

2 likes

Schandalig

Zeker niet. Daar heb je helemaal gelijk in. Alleen, ik blijf erbij dat dat niet van alleen passen kan komen. Ook niet van heel vaak passen.
Die Seiko ziet eruit alsof ermee in de tuin gewerkt is.
Ik heb net, ter controle, het horloge wat ik nu draag eens grondig bekeken.
Meer dan een jaar oud, regelmatig gedragen, en veel schoner…
Ik wil jouw verhaal ook helemaal niet bagatelliseren, maar de titel van dit topic is natuurlijk wel:
Horlogesbij AD.
Als je daar deze horloges gekocht had, had je het daar ook kunnen zien hé.

2 likes

Ja precies, dat heb ik ook gezegd. Ik schrok er ook van. Precies wat jij zegt, ik heb ook horloges die na een jaar nog niet die gebruikssporen hebben.

Tsja, die Seiko kwam van een grote sieraden-keten die naast online ook een aantal fysieke winkels heeft. Blijkbaar zo uit de vitrine getrokken en in een doosje gedaan. Zonder stickers, zonder tag.
En de Oris kwam van een zeer gerenommeerde AD in Den-Haag en heb ik online besteld. Weliswaar met korting, maar ik had er nog wel nadrukkelijk bij gevraagd of het horloge nieuw/nieuw is omdat het een uitlopend model was. :laughing: Prutsers dus! Ze wilde het wel voor me polijsten… nieuw horloge he!

1 like

Zolang je maar geen gezeik terug krijgt met dat je die beschadigingen er zelf op gemaakt hebt!

Online gekocht had je toch kunnen retourneren. Kopen op afstand. 14 dagen retourrecht toch