Horloges bij AD

Bij veel juweliers liggen de horloges in de vitrine. Iedereen kan ze passen. Stickers zijn verwijderd.
Heb daar toch wat moeite mee om dan te kopen.
Liever horloge in de stickers of maakt het jullie niet uit ?

2 likes

Ik erger me altijd aan horloges die al maanden in hun datumverzetstand zijn blijven hangen.

Verder, nieuw is nieuw dus dan moet ie ook echt uit de doos komen met alle stickers er nog op.
Voor een showroommodel wil ik korting, anders liever nieuw voor meer.

10 likes

Wat maakt het uit? Als je besluit zo’n horloge te kopen worden de stickers er voor je neus afgetrokken. Geeft je dat dan een beter gevoel?

4 likes

Eens

1 like

Ja eigenlijk wel.

3 likes

Wees blij dat je een horloge krijgt ( als we het over Rolex hebben)

Een horloge passen met stickers eromheen gaat toch niet echt?

Je past er een zonder stickers en je krijgt er een mee met stickers toch? Snap het probleem niet :joy:

1 like

Heb er zelf 0 problemen mee. Ik kom immers voor het horloge. Betekent overigens niet dat het niet perfect moet zijn. Niet het plastic zien geeft mij echter een luxer gevoel. Dat plastic vind ik er maar goedkoop uitzien. Daarnaast best knap die keren als ik het dan onder een loepje bekijk en geen haarlijntje kan vinden op een spiegel glimmende afwerking wanneer het toch vast en zeker vaker is gepast.

1 like

Ja. Maar veelal een op voorraad. Die zonder sticker krijg je dus mee met misschien al tig keer om de pols van iemand

Die leggen ze toch weer terug en dan krijg je er een mee met stickers? Tenminste zo gaat dat bij vrijwel alle juweliers

1 like

Nee helaas. Slechts een op voorraad. Dat is mijn probleem een beetje.

Ja, maar bij bepaalde merken werkte dat niet zo. Dan mag je blij zijn als je het showmodel mee mag.

1 like

Mijn persoonlijke mening? Als het horloge gewoon nieuw en helemaal gaaf is en ik volledige garantie krijg, maakt het mij niet zo veel uit wie de stickers eraf pelt. Sommige mensen doen, vind ik dan, wel heel erg spastisch over stickers; laten ze er zelfs opzitten, helemaal bang dat ze iets afschrijven :scream: op een horloge, God forbid! :rofl:
Ik ben daar echt totaal niet mee bezig. Ik koop een horloge omdat IK het leuk vind en IK het wil dragen en misschien dat ik het ooit weer verkoop. Maar dat zien we dan wel weer, net zoals wat ik er dan voor terugkrijg. Het is een hobby en dat mag best een beetje geld kosten. Who cares? Stelletje armoezaaiers! :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Oef idd dikke afknapper….!

Moet nieuw in de stickers; heerlijk als een verkoper 10 minuten voor mijn ogen met moeite al het plastic eraf loopt te peuteren👍🏻

2 likes

Als je daar zoveel moeite mee hebt, vraag je toch of ze een nieuwe bestellen voor je.

1 like

Klopt

Ik knap er ook op af hoor. Vooral omdat ik weet dat sommige mensen gewoon een beetje lomp zijn met passen. Dan liggen er meerdere horloges op tafel en laten ze de horloges gerust even tegen elkaar klinken.

Ik heb nu al twee keer een horloge besteld (online) waarop de één helemaal vol zat met bandenwissel sporen. Dat je denkt, hoe dan? En een ander horloge (bij een grote keten) zat vol met ‘cheese’ op het achterdeksel los van alle krassen op de kast en band. Hoe durf je dat als nieuw te verkopen?

1 like

Op je blote knietjes voor de verkoper?

2 likes

Die AD zorgt ervoor dat je de pracht en praal van die horloges ‘in the flesh’ kunt aanschouwen.

En ze helpen klanten die niet weten of het horloge zal passen. Ze besparen je dus een hoop ‘upjes’ in het blauwe gedeelte.

Dus ‘hail to the AD’!

Maar wel akkoord over de korting :slight_smile:

(Geldt ook voor fietsenmakers en garagisten)

4 likes