Horloges en fotografie

Naast dat ik horloges helemaal geweldig vind, vind ik fotografie ook super om te doen.
Natuurlijk vind ik mn klok op foto’s showen leuk maar daarnaast vind ik het leuk om met mn camera op stap te gaan.
Ik maak gebruik van een Canon EOS M3 systeemcamera.
Nog meer mensen die naast horloges dezelfde passie delen? Zo ja show je resultaten :smile:

10 likes

Mooie pics! :thumbsup:

1 like

Een paar dan.

8 likes

Tja fotografie daar zeg je wat!

10 likes

Mooie foto’s , je had deze man met de leuke hoed best een horloge om zijn pols kunnen fotosoepen.
:smile:

Ik piel af en toe ook wat met mijn camera…

15 likes

Mooie foto’s, maar die hoeven van mij niet in een horlogeforum. Er zijn zat fotografie forums. Lijkt me dus behoorlijk off topic.

:smirk:

Ik vind het wel leuk om te zien eigenlijk, maar ik ga niet voor alles wat ik leuk vind naar een ander forum. Je hoeft dit topic niet te bekijken, dus kan toch prima?

4 likes

Combi dan…
Seiko 5:

And my home town:

Gr.Wander

2 likes

Ik zie wat bekende foto’s :grin: Bedankt nog hiervoor!

1 like

Leuk topic ! :thumbsup:

Begin me nu net een aantal weken te verdiepen in fotografie.

Had al heel lang een Sony RX100 M2 en ben hem nu pas goed gaan gebruiken.
Volgende maand gaat mijn vakantie geld een keer niet naar een horloge (al lonken er wel veel :grin:), maar gebriuik het geld voor een upgrade naar de Sony RX100 M5.

• Vooralsnog meeste shots genomen van de prachtige lucht de laatste tijd

• Ook de sterrenhemel heb ik me aan gewaagd

• En de maan een paar daagjes geleden

• Beetje experimenteren hoort er ook bij

• En natuurlijk horloges

Zoals te zien is, is er nog heel veel te leren :sweat_smile:
Maar dat maakt het juist leuk.

Hier nog even weer een schaamteloze plug naar mijn insta, waar duidelijk een shift is te bespeuren van content :wink:

Groeten,
Thomas

3 likes

Macro lens?

@malus65 kom d’r maar in!

Nee , goedkope Canon powershot SX270 , macro functie aan , daarna in office beetje bijgesneden en uitvergroot.

1 like

Nou, wat details van horloges dan:

3 likes

Klik helemaal onderaan het topic op “normaal”. Er opent zich een menu. Klik vervolgens op “negeren”. En voila, je probleem is weg.

Mooie foto’s en bijzonder gave Hamiltons :thumbsup:

1 like