Horloges en Instrumenten?

is dat een miraphone toevallig?

Turtle en Jazz Bass.:notes::sunglasses:

5 likes

Het grove geschut :sunglasses::thumbsup:

Grt.

4 likes

Ik heb gelukkig de keuze uit wat mooi speelgoed in huis :wink:

7 likes

Wow!! Is dat de nieuwe?

Nee, het is een oudje. De wijzerplaat is echt mint dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat die ooit door jlc is opgemaakt.

1 like

hij ziet er prachtig uit!! Heerlijk zo’n JLC memovox

Foto van niet al te beste kwaliteit :pensive:

3 likes

Met intrumemten houd ik echt van vintage, bij horloges (nog) niet…

3 likes

Wat een leuk idee! :+1:

En het leek me een perfect moment om mijn zoon te vragen de gitaar die hij op 16 jarige leeftijd helemaal solo vanaf scratch heeft gefabriceerd hier te presenteren, uiteraard voorzien van zijn horloge. :blush:

Trotse vader presentas… :trumpet::notes::notes::notes:

8 likes

En om niet achter te blijven, zelf ook een kleine bijdrage. Nu nog eens leren spelen misschien… :face_with_head_bandage:

En inderdaad, de ā€œwaakhondā€ is nog niet bijgepraat over het doel van deze foto… :joy:

5 likes

Mooie bijdrage! en dat heeft ie mooi gemaakt dan, chapeau!

1 like

Dank je wel Sjoerd, ik zal het hem doorgeven. :+1:

1 like

Heb ook een tijdje geprobeerd om piano te leren en ik was toen al op gevorderde leeftijd. Na een jaar heb ik het helaas moeten opgeven. Te lastig voor een vintage hoofd en - vingers :grimacing:

2 likes

Mijn instrument is/zijn mijn stembanden. Beetje lastig om op de foto te zetten al of niet samen met een horloge. Ben wel een enthousiast amateurzanger, alt.

2 likes

Nee @SjoerdKurstjens het is een Paxman hoorn 4e serie. Een miraphone is iets te groot voor mij :grin:

Paxman, mooi merk.
Ik heb er ook een gehad vroeger maar ik voelde mij meer thuis op een Alexander.
Ja, het blijven 2 kampen, Paxman of Alexander.
Miraphone maakt niet zulke goede hoorns, hun kracht ligt bij andere instrumenten

Hier nog een foto van mijn laatste drie toeters en het hek van mijn voortuin, wat voor jou een bekend logo moet zijn

groetjes Lenno

3 likes

ahaaa, duidelijk :slight_smile:

Ik ben wel iets minder vintage dan jij denk ik :sweat_smile: Maar alsnog is het erg lastig, vooral 2 handen die verschillende dingen moeten doen :fearful: Dat wil nog echt totaal niet lukken…

1 like

Ja, dƔt dus.
Ellende als je daar niet jong mee begint. :cry: