is dat een miraphone toevallig?
Het grove geschut
Grt.
Wow!! Is dat de nieuwe?
Nee, het is een oudje. De wijzerplaat is echt mint dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat die ooit door jlc is opgemaakt.
hij ziet er prachtig uit!! Heerlijk zoān JLC memovox
Wat een leuk idee!
En het leek me een perfect moment om mijn zoon te vragen de gitaar die hij op 16 jarige leeftijd helemaal solo vanaf scratch heeft gefabriceerd hier te presenteren, uiteraard voorzien van zijn horloge.
Trotse vader presentasā¦
En om niet achter te blijven, zelf ook een kleine bijdrage. Nu nog eens leren spelen misschienā¦
En inderdaad, de āwaakhondā is nog niet bijgepraat over het doel van deze fotoā¦
Mooie bijdrage! en dat heeft ie mooi gemaakt dan, chapeau!
Dank je wel Sjoerd, ik zal het hem doorgeven.
Heb ook een tijdje geprobeerd om piano te leren en ik was toen al op gevorderde leeftijd. Na een jaar heb ik het helaas moeten opgeven. Te lastig voor een vintage hoofd en - vingers
Mijn instrument is/zijn mijn stembanden. Beetje lastig om op de foto te zetten al of niet samen met een horloge. Ben wel een enthousiast amateurzanger, alt.
Paxman, mooi merk.
Ik heb er ook een gehad vroeger maar ik voelde mij meer thuis op een Alexander.
Ja, het blijven 2 kampen, Paxman of Alexander.
Miraphone maakt niet zulke goede hoorns, hun kracht ligt bij andere instrumenten
Hier nog een foto van mijn laatste drie toeters en het hek van mijn voortuin, wat voor jou een bekend logo moet zijn
groetjes Lenno
ahaaa, duidelijk
Ik ben wel iets minder vintage dan jij denk ik Maar alsnog is het erg lastig, vooral 2 handen die verschillende dingen moeten doen
Dat wil nog echt totaal niet lukkenā¦
Ja, dƔt dus.
Ellende als je daar niet jong mee begint.