Horloges en Instrumenten?

2 likes

BassLine basgitaar

3 likes

Wat een gave foto! :+1:

Dankjewel :slight_smile:

Deze foto heb ik ƩƩn keer eerder getoond, helaas ligt hij niet bij de gitaartech ter reparatie en daarom heb ik geen foto samen met mijn horloge.

Mooie les paul heb je! En een mooie marshall

1 like

Panfluit, nog aan het oefenen

:drum::wrench::shower:

1 like

Hopsa! Even een oud topic weer onder de aandacht! :grin:

De reden dan een onderwerp uit 2019 weer naar boven komt? Nou, dat komt omdat ik hier toch een aantal keer een Saxofoon voorbij zie komen en ik sinds kort een interesse hierin heb.
Nu overweeg ik een basis model aan te schaffen om te kunnen lessen, maar was ik benieuwd of er Alt of Tenor saxen zijn die mensen zouden aanraden. Op internet zie ik een aantal keer Harry Bakker voorbij komen die een Yamaha YAS-280 / YTS-280 noemen als huur-koop optie. Toch zijn opties leuk en hoor ik graag wat er nog meer te vinden is.

Bring on the musicians!

2 likes

Denk dat het dan voor een horloge forum wat te off topic wordt, maar deze winkel is echt een fijne zaak om dit te ontdekken. Er is veel uit te proberen en met een huur/koop regeling zit je er niet meteen aan vast. Yamaha is coulant spul, omdat ze degelijk zijn gebouwd en prima stemmen. Als beginner wil je een technisch goed instrument die je verder helpt, dus dit zou een goede moeten zijn. Persoonlijk vind ik de meeste Yamaha’s wat karakter missen en teveel gebouwd voor wat kleinere vingers (met tenor minder last van).

1 like