Horloges en kleding

Hier geen Sinn 757 of Oris Meistertaucher als ik een overhemd aan moet.
Die passen niet onder de mouw namelijk :slight_smile:

Een andere vraag die ik een beetje in het verlengde zie van dit ijdeltuitentopic.

Wat ik persoonlijk vrij storend vind is wanneer ik een horloge om heb gehouden tijdens het zonnen er een witte streep op mijn pols ontstaat. Dit is niet erg wanneer je één horloge hebt die altijd op dezelfde plek zit.
Echter, met meerdere horloges, die ook vaak anders op de pols vallen kan de witte streep plots zichtbaar worden.
Wanneer ik dus een langere tijd in de tuin of op het strand zit doe ik tegenwoordig mijn horloge af.

Nu de vraag: let jij erop wanneer je (langdurig) in de zon zit en doe je het horloge af ter voorkoming van…?

Nee let ik ook niet op, ik vind die witte streep juist leuk, kan ik zien of ik al wat kleur heb gepakt, daarnaast zon ik niet echt omdat ik dan een grotere kans heb dan andere op een linke ziekte, dus met andere woorden als ik me shirt uit doe lijkt het of ik hem nog aan heb :slight_smile:

Ik loop vandaag in een spijkerbroek ouwe nikes die helemaal kapot zijn een t shirt waar de kraag van op is en een trui met kapuchon, bij deze combi vond ik vandaag de MeisterSinger nummer 2 perfect passen, lekker net klokje, met bruine band, echt mooie combi hier :slight_smile:

Witte streep op mijn arm vind ik helemaal niet erg. Bruine strepen in ondergoed daarintegen…:wink:

lol

Ik vind die witte streep wel leuk!

Ik laat het meer afhangen van wat ik van plan ben te doen, dan van mijn kleding.

(alhoewel, mijn kleren hangen natuurlijk óók af van wat ik ga doen) :stuck_out_tongue:

Motorrijden, sleutelen of kamperen, geen leren bandje en een bezel graag om het glas te beschermen, dus duikklokje. Naar werk maakt het niet uit, en wissel ik ze af.

Ik heb aan mijn ‘nette’ klok (ITA Casanova Sport) een oud leren zelfgemaakt bandje, wat nog steeds niet zo netjes staat als een mooie krokoprint dat zou doen. Enfin, ik draag nooit een overhemd of kostuum, dus dat geeft niet.

Welke horloge gebruik je als je motorrijdt?

Mijn Citizen Orca Diver.

(en voorheen jarenlang een NY0040 automaatje. Fijn klokje omdat de kroon bij de acht zit)

Nope…ben horloge liefhebber dus ik ga gewoon voor de witte streep.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Bosnialove Schreef:

Welke horloge gebruik je als je motorrijdt?

Ik ook effe een andwoord op die vraag, normaal mijn Monster maar vandaag vergeten te wissellen dus had een 1 zeiger om, dat was dus niet de bedoeling, maar het is goed gegaan :slight_smile:

Het gerucht gaat toch dat het slecht voor een automaat?

Bosnialove Schreef:

Het gerucht gaat toch dat het slecht voor een
automaat?

Geen idee maar ja een beater is een beater.

Ook ik let bijna altijd op de combinatie kleding/horloge voordat ik mijn horloge voor die dag kies. Meestal bepalen de kleur van de riem en schoenen welk horloge ik om doe want ik vind dat de kleur van het bandje hierbij moet passen.

Ook kies ik er regelmatig voor dat de kleur van het overhemd past bij de kleur van het bandje.

Andere optie die ik toepas is dat de kleur van de wijzerplaat past bij het overhemd; dit bij de horloges met stalen band.

Overigens doe ik zelden één van mijn duurdere horloges om naar mijn werk want ik heb ze niet om collegae mee te imponeren.

In het weekend let ik meestal ook wel op of het horloge een beetje combineert met de kleding en draag ik meestal een duurdere automaat.

Grt. Marco

Niets, ik heb niet alleen een witte streep, ik fiets vrij fanatiek, dus heb ik ook zo’n wit “T-shirt aan” in het zwembad.

Die laat je toch niet zien, of wel soms:+

sorcees Schreef:

Niets, ik heb niet alleen een witte streep, ik
fiets vrij fanatiek, dus heb ik ook zo’n wit
"T-shirt aan" in het zwembad.
°°°°°°°°°°°°

+1 … alhoewel… ik ben nooit in het zwembad te vinden want ik fiets liever…

(zaterdag nog 236 km)

Groet
Herman

Haha, … XD

Vorige week vrijdag nog 125 km, zonder stop, zonder pauze, alleen, alles kopwerk.
Titanium bike b.t.w.

Dit herken ik wel. Alleen jammer dat je van je duurdere horloges op die manier weekendhorloges maakt. Ik heb geen Breitling of IWC, maar zou m gewoon op kantoor dragen als ik er 1 zou hebben.

Overigens bedankt iedereen voor de reacties. Leuk te lezen hoe verschillend iedereen hiermee omgaat.

emveezet Schreef:

Ook ik let bijna altijd op de combinatie
kleding/horloge voordat ik mijn horloge voor die
dag kies. Meestal bepalen de kleur van de riem en
schoenen welk horloge ik om doe want ik vind dat
de kleur van het bandje hierbij moet passen.

Ook kies ik er regelmatig voor dat de kleur van
het overhemd past bij de kleur van het bandje.

Andere optie die ik toepas is dat de kleur van de
wijzerplaat past bij het overhemd; dit bij de
horloges met stalen band.

Overigens doe ik zelden één van mijn duurdere
horloges om naar mijn werk want ik heb ze niet om
collegae mee te imponeren.

In het weekend let ik meestal ook wel op of het
horloge een beetje combineert met de kleding en
draag ik meestal een duurdere automaat.

Grt. Marco