Horloges en manchetknopen

Eigenlijk heur je helemaal geen horloge te dragen op een bruiloft als je je aan de regels wil houden :stuck_out_tongue:.
Welkom trouwens,

1 like

Welkom hier!

Als je álles matcht dan heeft dat wel wat, als je daar om geeft. Maar dat kan best lastig zijn, je hebt bijvoorbeeld ook niet het materiaal van de ring benoemd (als daar sprake van is).

Hele volskstammen dragen een gouden ring en een stalen horloge.

Dus:
Kan dit gewoon samen gedragen worden: ja
moet echt alles gewoon goudkleurig zijn: nee

Er is geen matchpolitie. Maar matchen staat wel mooier.
Persoonlijk zou ik het op zo’n dag wel proberen te matchen. Als je op een doordeweekse dag naar de Hema gaat of het gras maait is toch anders dan je trouwdag. Misschien kun je een geelgouden horloge lenen als je er op je trouwdag een wilt dragen?

Fijne dag gewenst!

Tegenwoordig is dat niet meer en word een horloge gezien als sieraad .
Zal echt niet op de tijd gaan kijken die dag maar vind een horloge gewoon heel mooi bij mijn pak staan .
Ben er al uit wat ik ga doen , horloge goud ring goud manchete knopen ook goud alles mooi in een lijn .

Deze is het geworden trouwens

Natuurlijk moet je gewoon dragen wat je wil, maar als je je druk maakt om wat anderen vinden zijn er heel veel regeltjes om na te leven. Alvast een mooie trouwdag toegewenst!

1 like

Bump! Lekker naar live jazz luisteren met deze combinatie - Seiko “C3PO”, Strapcode Jubilee en mid-century manchetknopen van de Brusselse antiekmarkt :japanese_ogre:

2 likes

Zo leuk, ik liep vandaag door het dorp met vrouw & hond wordt er uit de juweliersdeur geroepen: “Erik(je), ik heb iets voor je!”.
Krijg ik van de eigenaar een leuke set Rado manchet knopen. Support your local dealer en het komt ook weer terug :grinning:.

9 likes

Nice! Heb je inmiddels ook al de Rado Captain Cook binnen? Veel op het internet over gehoord maar nog weinig voorbij zien komen.

Agressieve verkoper zeg. Doet me denken aan die popup advertenties op bepaalde websites.

2 likes

Dat agressieve zie ik niet zo…hij bedankte mij voor het klant zijn denk ik. Ik kreeg (!) die manchet knopen.

1 like

Mooi gebaar! :blush::+1:

image

Altijd vriendelijk natuurlijk.
Hier krijg ik ook af en toe iets leuks, inmiddels een lade vol met van alles en nog wat. :+1:

1 like

:ok_hand: Kom niet aan mn dealert :grin:

What is the status on the Rado Captain Cook? Die had je toch in bestelling?

rose met geel, kan eigenlijk prima zo samen.

1 like