Ik heb wel foto’s van een stinkende kortschildkever en een salade caprese. Telt dat ook @Logie ?
In principe niet. Behalve als je je horloge en een paperclip erbij houdt
Om dit nutteloze topic en de andere gerelateerde topics van de afgelopen dagen te doorprikken, hier een foto van twee veiligheidsspelden (misschien ook een idee voor een topic?) en een leeg bord spinaziestamppot
Sinds offtopic uit de lucht is… komen er wel veel leuke nutteloze topics voorbij
Ik zoek ondertussen al een uur naar een paperclip…
Ach wat dondert het… dan maar zonder paperclip
Mocht je nog een mooie paperclip zoeken, monsterclips.nl is een beetje de hofleverancier van paperclips op het forum hier. En mocht je ze op maat willen hebben kan @Arie_Kabaalstra misschien wat in elkaar draaien.
Voor reviews kun je misschien bij @anon50762135EV terecht die was geloof ik bezig met een buying guide : pay-per-clip.blogspot.nl ofzoiets…
…en ik heb inmiddels een aardige collectie beach-to-boardroom clips.
Onzin! Dat bestaat niet!
Ik heb door Ko een schitterend papercliphoesje laten maken. Echt een aanrader!
ik vrees laatst op MP een lotje van 10 bombay specials te hebben gekocht
ik mag ze hier niet laten zien, maar de roest komt er nu al doorheen.
@Dpvh
Nu heb ik via pay per view , de film Clip besteld
Ergens is er iets niet helemaal goed gegaan
Ik snap dit grapje(?) niet
Groeten,
Tecco
Ambtenaar = paperclips te over en bergen tijd om daar een leuke foto van te knutselen. Tenzij je inmiddels met pensioen bent, dan is het een stuk drukker geworden natuurlijk
Ik stond laatst in het kantoor van een ambtenaar , en zeg , sjezus wat zitten er veel vliegen in je kantoor!
Ja zegt hij , 156 stuks.
Ambtenaar? Ik?
Ik werk bij een van de grootse financiële dienstverleners van ons land die in het bezit van haar leden is (zijnde een coöperatie)
Groeten,
Tecco
Ik dacht laatst wat doet die stippellijn in de vloerbedekking in de gang bij het ministerie? Bleken een soort weghelften. Om te voorkomen dat de mensen die laat zien beginnen in botsing komen met de mensen die vroeg naar huis gaan.
Oh dan ben ik in de war met een ander maatschappelijk geëngageerd HF lid denk ik.
Ik kan me jullie grapjes over ambtenaren wel voorstellen, ook al zijn ze wel heel erg oud. Ik ben het wel eens met de strekking. Er zijn twee beroepsgroepen in Nederland waar we er veel te veel van hebben, ambtenaren en consultants! Weg er mee
Groeten,
Tecco