Absoluut!
Ik heb nog even gezocht thuis, maar ik heb meer horloges in huis dan paperclips…
Zou dat een teken van WIS-dom zijn?
Das geen origineel bandje, waar heb je die besteld… Zoek ik al tijden.
Mijn verzameling paperclips is ondertussen flink uit de hand gelopen. Zijn er inmiddels precies 200, allemaal gesorteerd op maat. Gelukkig zijn ze allemaal dezelfde maat, dat maakt het sorteren wat makkelijker.
Toch vraag ik me af, hoe bewaren jullie je collectie? Bij mij gaan ze namelijk allemaal in een doosje maar ik ben bang voor krassen 
De Seiko SKX met de verzameling

En de Seiko Pogue met de verzameling

Verdulleme, kan ik mij vandaag toch echt geen paperclip veroorloven. Ik heb mijn salaris nog niet binnen.
Bij de Staples, alleen als particulier moet je online bestellen,
ik heb een ondernemers pasje, dus ik kon er ook zo binnenlopen en vragen of ik ze eerst mocht uitproberen. 
Ik zie deze topic nu voor het eerst, lange werkdag gehad, net thuis(en helaas voor een louzy docentensalarisje
) Maar wat is er op hf aan de hand vandaag? Allerlei leuke/bizarre o-t topics, zojuist even schaterlachend deze gelezen. Zijn de Mods op vakantie ofzo of zijn jullie allemaal baldadig vandaag?
Afdelingsuitje volgens mij.

Zelf heb ik even geen budget beschikbaar, maar deze deal wilde ik toch even met jullie delen:
http://m.ebay.com/itm/Cartoon-Animal-Note-Pin-Clips-Paperclip-Brown-Bear-N3-/122088004240?nav=SEARCH
Doe er je voordeel mee. ![]()
Korrelig afgesneden lugs,
gat onderin.
Betreft hier duidelijk een fake, voortaan eerst zelf onderzoek doen graag. 
BS.
Als je betere afwerking zoekt moet je gewoon een hoger segment opzoeken.
Hahaha! 
Yup! En niet alleen je horloge hoorde we in de wandelgangen… 
Dat klopt
Mijn ego is inderdaad niet zo groot nee.