Volgens mij was deze er nog niet.
Sterk topic, kan helaas geen foto plaatsen.
Alhier vandaag een Luddite Shiraz van Niels Verburg. Prachtige man, en dito wijn!
ja toch ik miste dit topic al ik drink wel elke week een flesje wijn. probeer van alles en ben er wel in geïnteresseerd en ben benieuwd. wat andere mensen drinken of ervaringen met goede wijnen. ik ben vooral van de rode wijnen. uit Frankrijk maar wil altijd alles proberen. ik heb je link bekeken erg interessant. mvg menno
kijk ben niet alleen bezig hahaah proost .mvg menno
Dank! Smaakt heerlijk
mvg Folkert
ps mijn broer heet ook menno
mooie klok. mooie naam van je broer. mijn fles is bijna leeg allemaal top toch hahah
Die Niels Verburg is een oud rugby speler van 2 meter breed en 2 meter lang.
Maakt al een aantal jaren schitterende Shiraz wijnen, is lid van het Cape Winemakers Guild, en is toch zeer aanraakbaar…
Mensen moeten wel wennen aan een Z.A. wijn die meer kost dan 3 voor een tientje, zoals de Kaapse prut, maar dit is een aanrader.
ik heb het gelezen. ga zeker eens wat bestellen daar. dronk laats een wijntje uit chili.was verbazingwekkend goed.
Chili, Z.A. en vooral Spanje leveren vaak een veel betere prijs/kwaliteit.
Vergeet die Franse meuk
Wijntje uit de achterhook,de grootste wijnstreek van Nederland
Overigens zijn er ook goede Zuid-Afrikaans en Zuid-Amerikaans wijnen en redelijk betaalbaar.
Wijn is voor kenners…ik ben geen kenner…
Je vergeet Italië
Ah leuk, een wijn topic
Ik ben ook geen echte wijnkenner maar heb inmiddels wel een voorkeur voor in de zomer witte wijn en in de winter rode wijn. Voor mij maakt de combi met eten niet zoveel uit (bv rood met vlees en wit met vis). Ik houd van italiaans/spaans/frans. Argentinie, chili, afrika, nieuw zeeland, vind ik niet zo.
Doe mij maar een lekkere chainti, rioja, brunello.
Kennen jullie de app Vivino ? Als wijn liefhebber is het een erg leuke app, je kunt het wijn label scannen door een foto met je smartphone te maken en vervolgens herkent de app de wijn en geeft je er info over, b.v. de gemiddelde prijs, waar hij vandaan komt, de gemiddelde beoordeling etc.
Wat dacht je van een lekkere Barolo. Kost ietsje meer maar dan heb je ook wat!
Ik koop meestal een huiswijn,
meestal is dat een soort visitekaartje van zo’n winkel …
kopen ze groot in,
en je krijgt dan een kwalitatief goede wijn voor een fatsoenlijke prijs.
Dit hoofdpijnhorloge heeft al weer / nog steeds kuren.
Twee keer nu “hersteld”, mag nu naar Dirk Oskam, die schijnt wèl goed te zijn.