Ik hoop dat boxershortgevoel te hebben, want in mijn dorp gebeurt niet veel. Er komt bij dat mijn horloge altijd onder mijn mouw schuift en ik met een scherpgepunte wandelstok rond loop. Daarbij komt ook nog dat mijn meest gedragen horloge een gele kwartsLorus is, die mij 10 jaar geleden op 't HF 35 Euro heeft gekost.
Of op het horlogeforum.
Ik ga in het vervolg een disclaimer bij elke foto zetten āDit is slechts een replicaā
Om criminelen om de tuin te leiden 
Replica Vostok ? ik ben zeeer benieuwd !
Zelfs dat bestaat dan zit er een standaard Chinees uurwerk in een kast die er op lijkt.
ahhh⦠geweldig ! en gelukkig makkelijk te herkennen omdat de stift niet wobbelt.
Wie wil er nu een Vostok die niet wobbelt ??
Bizar⦠Ik wist al dat ze Seiko 5jes namaken, maar dus ook gewoon Vostoks.
Wat een wereld !
Ik ben erachter gekomen dat het niet hebben van Instagram of Facebook ook ernstig helpt bij het reduceren van de hoeveelheid plaatjes die je op die media post. Een procent of honderd, gemiddeld.
Wat je beschrijft is absoluut niet mijn ātribeā maar ik zou toch wat nuance willen aanbrengen aan deze generalisatie als het het gaat over verschillende āscĆØnesā en āsubculturesā. Op basis weer van wat ik zelf voor de deuren van verschillende clubs en festivals heb gezien en meegemaakt.
Veel van die schreeuwerige kleding is echt FAKKING duur. In sommige communities blikken of blozen ze niet voor een merk t-shirt van 300E of elke maand nieuwe limited edition Nikes kopen. Sommige van die gasten verdienen echt bakken met geld. Sommigen daarvan zelfs gewoon legit. Laten zien dat je dat geld en succes hebt is in die omgeving net zo belangrijk als op de Zuidas. Sure, er zullen veel neppe horloges bij komen kijken maar dat is vooral een fake-it-till-you-make-it. Als je vriendjes er achter komen ben je de Lozer dus zodra je kan een echte.
Klopt.
Dat is dus precies de 10% uitzondering waar ik het over heb.
80% van de mensen verzint hun eigen statistiekenā¦
Mijn advies was dus eigenlijk⦠wees voorzichtig met je vooroordelen want ik heb ervaring die suggereert dat je nooit weet of het tegengestelde waar is. Maar taken it or leave it.
Ik blijf, misschien tegen beter weten in, hopen van wel, Ed! 

Je begrijpt het verkeerd. Ik heb geen vooroordelen, niet op dit vlak althans. Believe me, ik ken genoeg jonge knapen die in een maand meer binnenharken dan ik in een jaar.
Het gaat om een inschatting die gemaakt wordt en dat āboevenā naar het totaalplaatje kijken. En ja er zijn uitzonderingen, er zijn miljardairs met een nep Rolex en er zijn 16-jarige met een echte Rolex.
Goed dat je het zegt, ik ging ook kort door de bocht met mān antwoord. Ik merk alleen af en toe dat hier toch wat veel in de vooroordelen wordt gehangen. En dat vind soms een beetje jammer. 
Ik kende ook wel veel lui die dan geen nagel hadden om aan hun kont te krabben maar wel de nieuwste iPhone en een echt klok om de pols. Gewoon omdat alles wat ze wel hadden (heel veel schulden vaak) gelijk in dat soort dingen stopte want ja, het moet er wel op lijken dat je een hele boy bent.
Donāt judge a book by itās coverā!
Ik leef nog!