I know haha. Vond het gewoon leuk om te zeggen .
Dacht dat Zwitserland alleen ZOET water had?
Pics or it didnt happen …
Ik denk dat mijn horloge wel redelijk extreem getest is.
Ziet er ook wel zo uit haha. Ik val gezien mijn handicap redelijk vaak zit vaak onder de verf en kom in veel in de buurt van stevige magneten in de studio. De tudors zitten praktisch altijd om mn pols en doorstaan t allemaal glorieus
Van de boot heb ik geen foto’s, maar deze is in die tijd genomen. Ik op de voorgrond met de G3, @Blufkakel erachter met de Sig Sauer. De Cubaanse ligt waarschijnlijk ergens in de bosjes op de achtergrond, bij te komen.
Verdiep je hier maar een in.
bleek na een tijdje eigenlijk
te zijn. Not only in Pattaya, zeg maar.
Maar ja, die heeft wel een tijdje met een branderig gevoel rondgelopen toen.
Pics or it didn’t happen
Ik zie geen boot, geen Somaliër en geen Sea Dweller.
Als ik op de bovenstaande verhalen af ga trouwens, dan kunnen alle horloges overal tegen . Iemand een voorbeeld van een activiteit die voor het horloge in kwestie toch net iets te hoog gegrepen was?
Oei, speel je nog op een 4?
Ik wist niet dat de zaken zo slecht gingen in huize Flowert
Daar weet @WatchGeek ook alles van
Het was eten of een PS5. Ik moet helaas nog even door met de PS4.
Balen man, mocht je eens in de buurt zijn, mag je gerust een vorkje mee prikken. En eens proberen op een van de PS5’s hier in huis 🫶🏻
Kijk, echte mannen, daar houden we van tijdje geleden ofnie
de enige foto die ik kan vinden is deze, vlak voor een extreme vlucht met de Blackhawk. Als je goed kijkt zie je een horloge om mn pols
Een kilootje of 18 geleden. In mijn geval dan. @oni is nog altijd de ranke jongen van weleer.
Verschil moet er wezen !
Dat verbleekt naast het buiten spelen met je kinderen. Monkey Town, hutten bouwen in het bos, zwemparadijs. Deze Squale heeft het allemaal gezien.
De oudste wil hem altijd opduiken uit het zwembad maar pleurt hem net zo goed van de glijbaan naar beneden. Hij heeft hem ook weleens een paar keer bovenhands op de grond gesmeten ipv in het water waardoor er nu op 2 uur een ijzeren randje onder de chapterring uitkomt Ding loopt na 7 jaar nog als een zonnetje ondanks de vele deuken en butsen.
En dan heb ik deze nog maar die heb ik zelf “verouderd” door de kast roodgloeiend te stoken en de dial met roest te bewerken.
Goed om te lezen dat de hommagehaat er al vroeg in zit bij die kleine.