Horloges in extreme omstandigheden — wie heeft zijn klok ECHT getest ?

De reden dat m’n vrouw soms uitwijkt naar zolder. Als ik ergerniswekkende dingen zie zeg ik dat af en toe, en dat vind ze soms leuk, maar soms ook heel erg niet. :slight_smile:

Hoe is dit on topic? Nou, er zijn veel van m’n horloges gebruikt om mijn woning van bodem naar top te beklimmen, en ze overleven het hoogteverschil allemaal.

2 likes

:muscle: :muscle: :muscle:

Ik heb wel eens een plankje opgehangen met mijn Seiko om en deze doet het nog steeds! :muscle: :smile:

1 like

Extreem is het niet, een scherpe foto ook niet. Maar wel geinig :grin:

10 likes

Ik kan na bijna een jaar zeggen dat G-Shock echt schokbestendig is. Deze heeft al heel wat klappen overleeft.

5 likes

Tegenwoordig niet meer. Ik douche nu met mn daily beater.

95 is me ook teveel vh goeie. Maar 80 graden vind ik wel lekker. Zo nu en dan beetje opgieting erbij… Heerlijk :man_in_lotus_position:

2 likes

Ohnee nog iemand anders!!!

1 like

Ken er ook een. Is momenteel op vakantie.
Ik ga geen namen noemen. @fredpanarai1

Wat bedoel je met rare foto?

Ff een fotootje voor de liefhebbers…

8 likes

Met deze ‘Tisell’ heb ik mijn zwemrecord gevestigd op ongeveer 4.5 km, in ‘Lake Shuswap’ in BC, Canada. Dit was gewoon boven water, dus eigenlijk niet zo spannend, maar vroegah was het nog niet gebruikelijk dat ‘hommages’ echt waterdicht waren. Dit was in de tijd van Tiger Concept enzo, Addiesdive en Proxima waren nog ver weg… :stuck_out_tongue:

En deze bronzen klatser uit Ohio heeft flink wat rondjes gezwommen in de baai bij San Sebastian… met als resultaat:

Ligt nu, jaren later, voor onderhoud in Slowakije want het ‘patin’ was helemaal in de kroonbuis gaan zitten… oei! :sweat_smile:

7 likes

1767866016776719757033469827816

2 likes

Wat een supergaaf horloge!! :ok_hand:

1 like

Hij voert zijn liefhebberij voor plakmerken ook door in zijn garderobe.

Wat bedoel je. Is gewoon een eenvoudig overhemd van Polo Ralf Lauren…

Ik vind de kleurtjes leuk! :wink:

3 likes

Stijltje…

Vandaag een poortje gebouwd
Beetje slijpen, lassen, boren, zagen, graven.

Voor vele is dit een mega extreme omstandigheid voor dit horloge…
Ik kan jullie melden, horloge heeft zich goed stand gehouden.
Geen centje pijn.

11 likes

Niet echt getest maar de Sinn deed het perfect tijdens de vlucht ( anti magnetisch) en tijdens de natte Madeira hikes en watervallen. 200m wr.

4 likes

Die poort op de 2e foto lijkt wat kort of is dat bewust?

1 like

Poortje is smaller dan de oude situatie idd, breeder hoeft niet… auto en aanhanger passen er net tussendoor .
Foto 3 en 4 zie je dat ik de boel weer netjes aangesloten heb.

De lange horizontale paal zit even vastgeschroefd puur om de boel gefixeerd te houden tot sluitwerk er is.
Daarna zal deze verdwijnen.
De lange nieuwe staander maak ik ook pas op maat met de kettingzaag wanneer ik het sluitwerk en dus maatvoering heb.

2 likes