De reden dat m’n vrouw soms uitwijkt naar zolder. Als ik ergerniswekkende dingen zie zeg ik dat af en toe, en dat vind ze soms leuk, maar soms ook heel erg niet.
Hoe is dit on topic? Nou, er zijn veel van m’n horloges gebruikt om mijn woning van bodem naar top te beklimmen, en ze overleven het hoogteverschil allemaal.
Met deze ‘Tisell’ heb ik mijn zwemrecord gevestigd op ongeveer 4.5 km, in ‘Lake Shuswap’ in BC, Canada. Dit was gewoon boven water, dus eigenlijk niet zo spannend, maar vroegah was het nog niet gebruikelijk dat ‘hommages’ echt waterdicht waren. Dit was in de tijd van Tiger Concept enzo, Addiesdive en Proxima waren nog ver weg…
En deze bronzen klatser uit Ohio heeft flink wat rondjes gezwommen in de baai bij San Sebastian… met als resultaat:
Poortje is smaller dan de oude situatie idd, breeder hoeft niet… auto en aanhanger passen er net tussendoor .
Foto 3 en 4 zie je dat ik de boel weer netjes aangesloten heb.
De lange horizontale paal zit even vastgeschroefd puur om de boel gefixeerd te houden tot sluitwerk er is.
Daarna zal deze verdwijnen.
De lange nieuwe staander maak ik ook pas op maat met de kettingzaag wanneer ik het sluitwerk en dus maatvoering heb.