Horloges in film "Donny Brasco"

Afgelopen week Donny Brasco weer eens gekeken, wat een goede film! Nu mijn horloge hobby iets groter is dan de vorige keer dat ik deze film keek, let ik nu natuurlijk ook op de horloge-keuzes bij dergelijke mafia films. Maar het spotten was uitdagend, dus ik denk ik wijt er een nieuw topic aan om jullie hulp in te schakelen :slight_smile:

Ik las online dat Lefty een Cartier Ceinture met unieke 3-tone bracelet droeg, class! :ok_hand:

Donnie draagt volgens mij een Cartier Tank staal, wat denken jullie? Ik twijfel alleen over de stalen variant, want ik dacht dat de stalen variant alleen voor de must-lijn werd gemaakt, klopt dat? Zo ja, dan is het een wit-goude tank misschien?

Deze vond ik lastig, ik denk een Cartier Tank Americaine?

Thanks voor het checken!!

5 likes
1 like

Niemand die hulp kan bieden? Haha :sweat_smile:

Een van mijn favoriete films! Het boek van Joe Pistone is ook zeer lezenswaardig. Staat nog veel meer in dan in de film te zien is.

Ook leuk om die horloges van die oude gangsters te zien. Niet allemaal patserige klatsers maar juist de kleine Cartiers leken bij de oude mafiosi in trek. Al Capone droeg ook regelmatig een kleine gouden Cartier Tank.

1 like