Gaaf, veel plezier!
En, nieuwe foto’s en/of ideeën zijn welkom
Heb met plezier alles van je gelezen/bekeken, leuk hoe je alles beschrijft. Echt he, ben nog nooit naar Engeland geweest, zo van wat heb ik daar te zoeken. Wil een keer naar Zwitserland want daar zitten natuurlijk veel horlogezaken. Niet dus, in Engeland (Londen) ook. Moest wel lachen over VWC, in 3 minuten je portemonee trekken, daar moet ik dus niet zijn als ik een keertje op en neer zal gaan naar Londen . En ach die Zwitsers zijn eigenlijk van oorsprong ook maar kopieerders, eerst de kunst van de Engelse zakhorloges afgekeken en toen zelf horloges gaan maken
.
Dank voor je informatie en die van de anderen, wordt tijd dat ik een keer naar Londen of Camden ga .
Die hebben de afgelopen jaren alleen maar te maken gehad met stockbrokers die binnenkwamen voor een zoveelste snelle investering. Wordt nu toch weer een beetje werken voor de centen
Wat een leuke reactie Fred, dank je wel
En Londen is een fantastische stad met natuurlijk heel veel meer dan horloges. Als je ooit gaat, stuur gerust een bericht.
Ha wat zullen die stockbrokers een spijt hebben van de brexit, stuur ze maar weer de mijnen in . Als ik ga, stuur ik je zeker een bericht. Raak nogal snel de weg kwijt, o nee we hebben GPS geen zorgen dus. Maar altijd handig als iemand je wegwijs maakt