Horloges kijken Rotterdam

Lunch tip

Warung Mini, Witte de Witstraat.

4 likes

Dus maw er zijn er gewoon niet meer dus.
En het heeft ook niets met toeristen te maken, maar met de verkoop van horloges.

Lekker overzichtelijk en verder genieten van al het andere dat Rotterdam te bieden heeft.

2 likes

gewoon de witte de withstraat alles op een plek veel plezier of theater het venster op zuid buitenterras aan het water gr

2 likes

Afgelopen vrijdag nog de saoto soep en moksie metie gegeten, zo lekker! :yum:

3 likes

Tuurlijk wel. Toeristen kopen , zeker in een bepaald segment , horloges. ( Chinezen, Japanners en andere toeri’s uit verre oosten landen).

1 like

Ja hèh zalig eten. Niet al te duur en nog gezond ook.

1 like

Weet je zeker dat je naar Rotterdam wilt komen?

9 likes

Gisteren met een vriend de Grand Seiko collectie van Brunott bekeken. Vriendelijke ontvangst en men nam echt de tijd voor ons ookal kwamen wij slechts kijken, kijken, niet kopen.

Foto’s zijn niet top, eerder belabberd, maar onderstaand zie je v.l.n.r. drie spring drives; de snowflake, een donkerblauwe sunburst en de diver. Wat een bakbeest is die laatste!

Op de onderste rij ligt een gmt met lederen band en vouwsluiting. De vouwsluiting kostte los €1100 :sweat_smile: Ernaast ligt nog een high beat met bijzondere bruine wijzerplaat. Het is maar goed dat ik het erbij typ want je ziet er niks van :joy:

Hieronder nog even de high beat met blauwe sunburst, onze favoriet. Overigens niet om mijn pols, maar mijn schoen staat wel deels op de foto :wink:

2 likes

Die gmt blijft voor mij wel de mooiste😅

1 like

Ook ik ben goed te spreken over Brunott. In december j.l hebben ze mij daar heel prettig geholpen met de aankoop van mijn GS.

2 likes