Horloges kijken Rotterdam

Morgen staat er even een dagje Rotterdam gepland. Ik ken het niet zo goed dus ben benieuwd of er nog mooie winkels zijn om horloges te kijken. Ben zelf niet zo van vintage…

Mochten er nog lunchtips of andere tips zijn hoor ik ze ook graag.

3 likes

Brunott is aardig voor o.a. de Grand Seiko liefhebber.

2 likes

Brunott, oude binnenweg. Ze hebben er een schitterende GS gmt liggen. verder oris, FC, Bell&Ross en nog wat.
Van Willegen op de schiekade, het duurdere werk

1 like

Ehmmmmm. Schaap en Citroen?

3 likes

Lunchtip: De Ballentent. De gehaktballen zelf vind ik eigenljk niet eens heel bijzonder - maar er staat meer op de kaart; en de garnering is royaal en top. Prima frites! Prima bediening, let op de roodharige jongedame… :heart_eyes: Aan de Parkkade.

Verder is er qua horloges weinig meer te beleven dan wat al genoemd is.

9 likes

Kaat Mossel voor de lunch. Een begrip. Als de Ballentent maar dan voor vis. Al is het voor het publiek dat er komt :joy::joy:.

Horloges zou ik niet weten in R’dam…

Edit: weet niet wat je nog meer wilt doen qua shoppen maar sla de markthal over en ga naar de Phoenix Food Factory op Katerdrecht. Parkeren bij Hotel NY en dan de voetgangersbrug over. Kun je ook lunchen.

5 likes

Laatste is een prima tip! Je kunt er ook echte hipsters in het wild spotten. :rofl: Serieus, leuke, rauwe plek.

8 likes

Van Willigen is ook een aanrader. Zit naast Angelo Betti op de Schieweg, beste pizzas van Rotterdam. Veel plezier!

1 like

6 likes

Asian glories voor heerlijke Chinese lunch

2 likes

Daar kwam ik jaren geleden regelmatig, een geweldige “echte” Chinees.
Ben je er na het tragische overlijden van de eigenaren nog geweest? Ik ben wel heel benieuwd hoe de zoon het heeft opgepakt.

1 like

Het verhaal van de ouders is bij mij onbekend, maar ik ben in april jl. geweest. Ik kan niet anders zeggen dat dit op chinees gebied mijn beste ervaring is geweest. Super verrassende smaken. Krijg gelijk weer trek.

1 like

Goede tips allemaal! Welke merken hebben je voorkeur? Ik ben onlangs bij Brunott geweest, leuke winkel met een verassend mooie GS en wat Frederique Constance. Uiteraard Schaap en Citroen en van Willigen… Heetman zit er niet meer dacht ik. Qua lunchen… de Ballentent is wel echt een pure, rauwe Rotterdamse ervaring. Als ik daar ben voel ik me weer bij me opa en oma thuis. Opvallend is wel dat daar over het algemeen Hazes uit de speaker ramt😜.

3 likes

Heetman is idd met pensioen en niet overgenomen door een ander. Foetsie. De Ballentent is idd wel leuk om ff een balletje te eten. Enne… Hazes is van ons allemaal! :smile:

1 like

Op dit moment ben ik om te kijken in de markt voor Iwc, Omega, Rolex maar een mooie Seiko is ook niet verkeerd natuurlijk. Gewoon een beetje kijken en niet kopen eigenlijk. Rolex is natuurlijk drama om te zoeken want ligt nergens wat fatsoenlijks.

Voor de rest gewoon even rustig dagje ervan maken.

1 like

Dat is wel een heftig verhaal, die zaten in vlucht MH17… :frowning:

1 like

Goed om te horen!

1 like

Nou ben ik een Amsterdammer maarreuh…ik tel 3 adressen ??:thinking:
En de rest vreettenten.

1 like
1 like

Er zijn er wel meer, maar niet persé
interessant.
Het is geen toerie A’dam.

2 likes