Horloges met bedrijfslogo

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hier mensen zijn die bedrijfslogo horloges verzamelen of hebben. Ook hoe ze eruit zien. Chique of toch wat goedkoop?
Ik kon zo een twee drie geen directe topic erover vinden. Maar verplaats/combineer dit gerust.

6 likes

Rolex Domino’s is redelijk bekend.
Verder ook vele met een wapenschild of foto van de heersers van Oosterse landen (Saoudi Arabië, Irak, …).

Persoonlijk zou ik voor een Comex gaan, maar totaal buiten mijn budget, dat telt eigenlijk voor elke Rolex.

3 likes

Ik heb er een stuk of zes en ze zijn zonder uitzondering a) van IT bedrijven en b) goedkope quartz horloges.

Hier twee die ik zo snel even kan vinden:

3 likes

1970 accutron continental telephone USA

9 likes

Die Microsoft is echt super strak. Nice

1 like

Ben gek op accutron horloges

1 like


Ik heb deze nog in een la liggen.
Geen idee wat ik er mee moet.
Misschien iemand er een plezier mee doen ?
Stuur maar een Pb.

4 likes

Fortis:


9 likes

Het kan verkeren. Ik heb veel horloges waar het bedrijfslogo van Seiko of Grand Seiko op staat, twee van Nomos en dan nog een paar van wat meer niche-achtige bedrijven. De prijs van horloges met bedrijfslogo’s varieert stevig, in mijn ervaring.

15 likes

Ben niet in het bezit van deze Mark XII. Wel bijzonder. Zonder het liggende driehoekje op de 12, maar met het cijfer 12.

7 likes

Op Omegaforums zijn heel veel mensen bezig geweest om erachter te komen welk bedrijf bij dit logo hoorde;

3 likes

Duur grapje voor saab

Het is dat ik nooit echt de perfecte seiko padi gezien heb, maar mochten ze een spb143 met padi logo en kleuren uitbrengen zou ik het serieus overwegen als enige duiker.

1 like

Ik weet niet of dit telt, want eigenlijk is dit horloge gewoon een stuk merchandise van Ford (ipv een bestaand horloge met merknaam erop geplakt). Afin, Ford is een bedrijf, en zijn logo staat erop, dus ik doe hem erbij!

7 likes

Dat is toch de Mellow Yellow van Saab?

Deze is in titanium en kwam bij een Saab in de kleur geel.

5 likes

Beetje flauw, maar zo’n beetje ieder horloge heeft een bedrijfslogo op de plaat :wink:

Ik verzamel modeltrucks (1:43) met daarop de bedrijfsreclame. Door mijn eerste baan erin geraakt en daarna niet meer opgehouden. Het mooie van deze hobby is dat je eigenlijk bijna niet kunt kopen maar moet krijgen en dan ruilen. Momenteel zit ik op 216 trucks, keurig in de verpakking.
Terug on topic, nee, geen reclamehorloges voor mij.

3 likes

Deze is mooi, ook met die grill. Nice

1 like

Dat is een stukje nostalgie!

Dat McDonalds horloge was mijn allereerste ergens in de jaren 90! Volgens mij ligt die nog ergens bij mijn ouders in de la! Zal ze het eens vragen.

1 like

Ik heb een tijdje Volkswagen horloges verzameld, zaten best wat leuke horloges tussen!
Heb van een drietal nog foto’s terug gevonden;

4 likes

Mooie aanvulling :ok_hand:. 210 stuks gemaakt, behoorlijk zeldzaam dus.

2 likes