Horloges met een bruine wijzerplaat – inspiratie gezocht 📸

Goedemorgen beste forumleden,

Ik ben benieuwd welke horloges er allemaal zijn met een bruine wijzerplaat. Je ziet ze wat minder vaak, maar ik vind het wel een erg toffe kleur en ben op zoek naar inspiratie voor een volgend horloge op mijn verlanglijstje.

Hebben jullie zelf een horloge met een bruine wijzerplaat in de collectie? Dan zou ik het leuk vinden als jullie foto’s willen delen, eventueel met wat korte info over het model.

Alvast bedankt voor het meedenken en het delen van jullie horloges!

Een scherpe aanbieding van de Seiko Presage SRPJ17J1 heb ik onlangs gemist, maar zeker eentje om in de gaten te houden.

Groet,
Dayi

5 likes

ik heb er twee:

beide citizen’s
niet moeilijk :smiley: ben een echte fan :+1:
gekocht om de indrukwekkende plaat

2 likes

Longines Conquest
https://api.ecom.longines.com/media/catalog/product/c/o/conquest-l3-830-4-62-6-detailed-view-1600x2000-4-25850c.jpg?&w=2560

Longines Heritage Conquest
https://api.ecom.longines.com/media/catalog/product/c/o/conquest-heritage-l1-649-4-62-2-detailed-view-2000x2000-1-5859e5.jpg?&w=2560

IWC Pilot

2 likes

Minder dan €60,-

2 likes

Isotope Watches

image

7 likes

Ook heel mooi, de HydroConquest gmt

10 likes

En nu in de sale bij Van Willegen. Pak je kans!
Grand Seiko Heritage 44GS SBGW293 | 36.5mm Juwelier van Willegen Den Haag | Juwelier van Willegen Grand Seiko Heritage 44GS SBGW293 | 36.5mm Juwelier van Willegen Den Haag | Juwelier van Willegen

18 likes

Als je brons aandurft

5 likes

8 likes

2 likes

8 likes

Is dit genoeg bruin

Is wel lastig aangezien er maar 24 van zijn

6 likes

ProTrail Umber
Facet Brown - Steel Strap with Butterfly Clasp

3 likes

Strak model, zeker het overwegen waard!

1 like

Welk model is dit?

Mag bruin met blauw ook? Het is m.i. wel een fraaie combi

2 likes

SRPE11J1 ‘Irish coffee’

1 like

Niet mijn horloges. Maar wel geslaagd, vind ik dan.

6 likes

Het enige horloge met een bruine wijzerplaat in mijn collectie, een Seiko Lord Matic uit ‘72.

4 likes

:smile:

2 likes