Horloges met een unieke wijzerplaat

Uniek…

Het probleem is dat je met het budget niets uniek koopt… want vele horlogeliefhebbers kopen ook met dergelijk budget.
Uniek is voor mij als je het niet dagelijks tegen komt op bv HF.

Seiko is dit dus niet.

Je wil dus een wijzerplaat met complicaties, complicaties kosten geld. :wink:

Betaalbaar merk met complicaties is dus inderdaad Frederique Constant zoals hierboven aangehaald.

Jouw Montblanc zou wel een goede optie zijn als je die met een kleine korting aanbiedt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar dat is wel een quartz denk ik?

TS zou ook eens naar de Oris Artelier familie moeten kijken. Zit ook veel moois tussen voor mooie prijzen.

Kleine korting? :wink:

Quartz is dan ook het betaalbare met een budget van 1000 euro en complicaties…

Denk dat het geen makkelijke zoektocht wordt, of het budget moet iets opgetrokken worden dan is deze wel haalbaar:

Unieke wijzerplaat, zoals JLC en Montblanc ze in hun gamma heeft… ( Al zijn die van JLC en Montblanc mooier :wink: )

De Oris Artix moonphase:

1 like

Bedankt voor alle reacties.

Ik ben bang dat ik mijn wensen of budget moet bijstellen.

De horloges van Oriënt en Frederique Constant zijn het in mijn ogen net niet…

:point_up:t2:

Ik heb al je reacties gelezen en het klinkt alsof jij hoger in moet zetten om tevreden te zijn.

Dat denk ik dus ook. Dus doorsparen en alvast intekenen op de wachtlijst voor een echte @stefanketelaars!

WTF is er met je avatar gebeurd? Die wordt steeds enger! Er was maar één goeie versie en dat is Michael Knight.

3 likes

Ik heb besloten dat ik geen gewoontedier wil zijn, dus ik blijf lekker wisselen.

1 like

Held, laat dan eens een jeugd foto zien, tijdens het wisselen…:innocent:

1 like

Dan zal het te maken hebben met het prijskaartje.

Zal lastig worden om dat te evenaren binnen het budget.

Ik verwacht dat ze het dan allemaal net niet zijn. :v:

Good hunting! :beers:

:+1:t2:

3 likes

Mooi man, waar is het fout gegaan ? :sunglasses:

1 like

Heh. Hehehehe. Ik geloof dat je je eisen bij moet stellen zodat ze beter bij het budget passen, of je moet je budget aanpassen zodat je eisen in het vizier gaan komen. Wat @BMWX6M al zei: :point_down:

Oh…

Mosterd na de maaltijd, zo blijkt:

Dan is het in ieder geval nog maar een keer door iemand bevestigd. :+1:

1 like

Even gekeken, maar wat je zoekt lijkt me nog het meeste op de “regulateur” wijzerplaatindeling.

Iets boven budget met Hamilton, maar het lijkt wel redelijk op wat je wil hebben.

3 likes

Misschien een seven friday watch? Maar een Glashutte wordt het inderdaad niet.

1 like

Inderdaad, hun stijl moet je maar net bevallen. Maar ze maken de looks incl de wijzers & wijzerplaat imho wel vaak heel apart.

Seven friday is mij wat te uitgesproken. Ik wil het horloge ook graag op mijn werk onder een overhemd willen dragen.

De Hamilton is wel erg mooi, hier ga ik eens wat meer over opzoeken!

Kevin

1 like
1 like

Ook erg mooi, niet heel bijzonder maar wel een bijzonder goede prijs…

1 like

Een quartz van ruim 14mm dik… daar zou ik niet meteen voor tekenen.