Beste forum bezoekers ,
Ik ben op zoek naar horloges met mooie tekst gravering op de achterkant van het horloge , mocht je deze hebben of weten dan gaarne even contact met mij opnemen ,
Het is mij niet helemaal duidelijk: gravering af fabriek van het merk of persoonlijke gravering van de drager?
Dat inderdaad. En ook, wat vind jij wel of niet een
want beauty is in the eye of the beholder ik houd bijvoorbeeld zelf van een gravering met naam van de eerste eigenaar in oude vintage horloges.
Ben je op zoek naar voorbeelden en plaatjes of wil je horologes kopen? Dat laatste mag je hier nog niet.
Persoonlijke teksten , het is voor een nieuwe categorie voor het watchmakermuseum
Ze zijn voor een nieuwe categorie in het watchmakermuseum , vind zelf trench watches mooi aangezien deze mooi oud zijn
Een mooie boodschap vind ik het mooist
Ik heb er aan gedacht toen ik van mijn eerste vrouw ging scheiden😕
Nu ben ik wel benieuwd. Gedacht hoe? Een bestaande “Gerard Yvonne” die plots niet meer zo passend is, of een nieuwe “Yvonne is a cheating harlot” laten maken?
Gelukkig kan je, althans voor meer courante modellen, de achterkant wel vervangen als het nodig is
LEVE DE VRIJHEID!
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.