Horloges met witte wijzerplaat

Je bent zeker geen Orient/Seiko fan :smiling_imp: ?

Ik heb deze toch heel wat liever dan een Bonebakker 18k :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb deze een tijdje geleden voorbij zien komen bij een winkel en spijt dat ik hem toen niet gehaald heb…

8 likes

is geen kwestie van orient fan zijn of niet. Daar gaat het helemaal niet over. Orient heft vast ook wel leuke klokjes in huis. Maar duikers lijken in mijn ogen allemaal op mekaar. Nu ik vind ze ook mooi want heb er ook een paar maar qua originaliteit springen ze er ook niet bovenuit he. Ene qua historie zal orient ook wel niet zo’n ruim archief hebben zeker!
En wat die bonebakker betreft daar ben je voor of niet net zoals voor die oosterse 'schoonheid " van jou! En je moet natuurlijk ook wat dressy hebben om erbij te dragen he. Ik loop ook zelden in 2delig pak vandaar dat hij ook mag gaan.

Deze mag bij mij eventueel weg.
Ik draag meestal blauw of zwart.

Is een duizendpoot op strap: eigenlijk staat elke kleur hem goed.

4 likes

Niet te serieus op ingaan, was een kwestie van ''wie kaatst kan de bal verwachten…"

(maar natuurlijk ben ik het niet met je eens wat betreft gelijk uitziende duikers en weinig historie van Orient :wink:)

2 likes
2 likes

100% mijn keuze. Ik heb de zwarte gehad, uitmuntend apparaat.

@LeenV heeft er 3 uur geleden een te koop gezet.


:wink:

Omega Seamaster Aqua Terra Golf Edition. Niet in en in wit maar wel prachtig en < 4000

5 likes

Twee weken terug in m’n handen gehad, heel erg fraai horloge. Zat ook perfect om de pols.

1 like

of zoiets

sorry, zoiets dus

1 like

Tja hier mijn bijdrage
Arctic White Praeludium
… WOW!!!

2 likes

Ik ben niet zo veeleisend :wink:

En al weer verkocht :disappointed:

Zit wel erg ruim onder je je budget, maar in mijn ogen een fraaie sportieve klok met witte plaat, de Tissot PRC 200 Automatic chrono:

1 like

Deze bevalt mij uitermate goed:

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20160119_135143_zpsbpj2p8cj.jpg.html][/URL]

Duits met rijke historie. Vind ik leuk.

4 likes

Welke Seiko is dat @WatchR??