Horloges met witte wijzerplaat

Hallo hallo,

Ik ben zoekende naar een horloge met een frisse witte wijzerplaat. Beetje in de stijl van de Rolex Explorer Polar :sunglasses: Dus maximaal 42mm, stalen band en sportief. Hebben jullie nog suggesties? Budget is niet onbeperkt helaas :wink: maar tot zo’n €4000,- maar het liefst wat minder zodat ik mijn Pelagos kan houden!

Dit topic volg ik even…

Zoiets? :slight_smile:

3 likes

Ook mooi! Of de Halios tropik white :sunglasses: Prijsklasse spreekt me ook meer aan :wink: Iemand die hier afstand van kan/wil doen? :stuck_out_tongue:

Misschien niet spierwit, maar je hebt dan nog genoeg geld over voor een mooie klok met een echte witte plaat.

Wat dacht je van een Great White?

Of een Orient Star GMT?

1 like

Ook nog even dit topic checken?

1 like

Oké, nog eentje dan…

Leuk al die voorbeelden maar er is er natuurlijk maar 1 die er toe doet…

4 likes

Bij Burger staat een mooie speedmaster alaska project te koop…?
(Geen eigen foto.)

9 likes

Deze moét je voorbij hebben zien komen:
Witte plaat, althans 20 jaar geleden, nu patina door inwerking van het ultra violet, licht ivory.
Waar hebben we het dan over?
Deze atlantic, zwitserse topklok, chronograph, mariner 100 m WR met schroefkroon en automaat loopt met hoge precisie, een must-have!

1 like

[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Mobile%20Uploads/20160516_190635_zpsntewoecb.jpg.html][/URL]

9 likes

Of om eerst te proberen… €120,- Ik vind invicta op zich best een leuk merk. Goed, ze zijn weinig origineel, maar zijn veel merken dat niet tegenwoordig?

1 like

9 likes

6 likes

prachtig en betaalbaar, alleen kom je er zelden eentje tegen.
Hou het verkooptopic in de gaten-)

2 likes

Origineler en zeer betaalbaar:

2 likes

betaalbaarder wel ja:grin:

Je begint met een Big Block en eindigt met een Daytona-“replica”?

Waarom niet de explorer?