Horloges op bijzondere plaatsen

Misschien is dit een leuk onderwerp, er zullen misschien meer mensen zijn met dit soort foto’s

In ieder geval, mijn skx007 op de tetraeder in bottrop, met uitzicht op de skihal:

6 likes

Seiko Sumo SBDC001 on a Crafter Blue at the Nov 24,1973 DC-3 airplane crash site on Sólheimasandur’s black sand beach in Iceland

19 likes

Hoe heb je al die toeristen weggeshopt? ;)… Toen ik er was, stonden er best wat toeristen :grin:

2 likes

IWC 3706 en de Grand Canyon.

8 likes

Seiko 5 op een gletsjer en op ‘Black Sand Beach’ in IJsland. Hoe de gletsjer heet weet ik niet meer, ik spreek geen IJslands. Brabbelen doe ik namelijk al niet meer sinds mijn derde levensjaar. (grapje, prachtige en mystieke taal)

14 likes

Ik had geluk, het was een donderdag, en steenkoud😁

1 like

Mijn ex op 40.000 feet hoogte.

8 likes

Leuk idee voor een topic!! Ik ga eens graven in mijn archief. Hier vast enkelen:

Sumo op het dak van het Pauselijk Instituut, Jeruzalem (tamelijk actueel)

7 likes

Sumo bij de Syrische grens (strikt genomen de grens van het Israëlische deel van de Golanhoogvlakte met de UNDOF-zone, maar kniesoor), september 2017

8 likes

Seiko Skx in een bungalowpark met de schoonfamilie

15 likes

Voor de kenners :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Deze heb ik daar ook genomen :grin:

7 likes

Ik heb gekke plaatsen gezien in die film, maar niet die waar het horloge geweest is. :grin:

1 like

Er zijn wel zat films waar je kan zien waar dat horloge is geweest, of iig vergelijkbare plekken. :wink:

2 likes

Whoehee… Breitling op de wc!

En nu lekker slapen… hopen dat het ontwaken meevalt…

4 likes

Seamaster bij een vulkaan. :neutral_face:

12 likes

Meistersinger au Mont Saint Michel

8 likes

Aquis in de gevangenis

9 likes

Seiko bij het adelaarsnest op de Obersalzberg. Vorig jaar juni tijdens de motorvakantie kopje thee gedronken.

7 likes

Moderne bij een oude tijdmeter in de tuin van madame de Sévigné.

6 likes