Horloges op zolder gevonden, meer info? (Omega, Pontiac, Marti)

Aantal oude horloges gevonden op zolder. Heb zelf weinig verstand van horloges, dus ik was benieuwd naar de types en misschien waardes…

Alle info die ik vanaf de horloges zelf kon lezen

Voor: Marti - 15 rubis
Achter: 14k [0.585] - 7334 - 121

Voor: Omega - Geneve - Swiss Made

Voor: Pontiac
Achter: 14k [0.585]- 129 - 253414

ALLE INFO IS GEWAARDEERD

Die Omega is erg mooi!

2 likes

Ah zo’n topic was al even geleden!

Wiens zolder was het? Van jou? Ik gok als het je eigen zolder is dat je wel zou herinneren dat je bijvoorbeeld die Omega ooit hebt gekocht.

11 likes

Niet zo negeatief meteen…

De hand is overigens veel te jong tov de Omega…dus zeker niet nieuw gekocht door TS…of het moet NOS zijn geweest, maar daar lijkt het niet op…

1 like

Had wel netjes geweest als ts zich even voorgesteld had. Is nu blijkbaar alleen geintresseerd hoeveel ie er voor kan vangen…

Alleen de Omega is iets waard, maar rijk zal hij er niet van worden: geen heel bijzonder model en niet in topstaat. De Pontiac en Marti misschien een paar euro voor het goud.

Dat voorstellen…pfff…overrated…soort ballotage…

Dat kleine % bezoekers die met een taxatievraag komen, daar komen we wel overheen…kleine moeite om de medemens te helpen met wat kennis die hier toch wel is…desnoods met een one-liner…

15 likes

Zou inderdaad extreem waardevol en relevant zijn om te weten dat het hier om Norbert uit Lutjebroek gaat…

2 likes

Ik neem aan dat je bij de MediaMarkt ook niet een voorstelrondje doet als je info komt inwinnen over je nieuwe Led TV…

Even ter zijde gelaten of dat de plek is om info in te winnen, but you catch my drift…

Anyway…@TS, ik kan je niet verder helpen, sorry…

2 likes

Vreemd, bij de een willen we graag dat hij zich eerst voorstelt, bij de ander hoeft dat niet.
Even een kleine intro…Gewoon een stukje fatsoen toch?

Mediamarkt voorbeeld gaat mank.

1 like

Maar we dwalen af… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tuurlijk niet…gaat om kennis vergaren op plaatsen waar kennis te vinden is…

Marti en Pontiac is smeltwaarde ik gok op een gram of 8-10 samen, dus reken op 160-200 euro. De Omega 150 euro.

Tot ziens.

5 likes

De band van de marti zou misschien ook nog goud kunnen zijn? Misschien iets meer gewicht…

Zou ook mijn antwoord zijn.

En ik denk dat de Omega nog wel een service verdient.
Of even naar laten kijken door een goeie horlogemaker.

Bij de Mediamarkt krijg je geen informatie, ze zijn bezig je spullen te verkopen. Dat is wat anders dan op HF. Ik vind overigens die taxatie vragen altijd wel leuk. Voorstellen is wat mij betreft niet nodig, beleefd een vraag stellen wel.

En oh ja, alleen die Omega is het onderhoud waard, de rest alleen de metaalwaarde.

1 like

Weet precies wat er bij mij op zolder ligt…
:sunglasses:

1 like