Gisteren naar Bredevoort gejaagd, om mijn Helvetia en Zodiac weer op te halen. De Zodiac was toe aan een volledige service, iets dat de Helvetia vorig jaar al kreeg. De Helvetia moest altijd nog worden voorzien van een nieuw plexiglas, hier was de horlogemaker lang naar op zoek geweest, en ik moest er voorzichtig mee zijn, want het was de laatste op aarde :). De Zodiac loopt weer super, en het effect van het nieuwe plexiglas (4mm dik) in de Helvetia is overweldigend (tu).
Vooral die Helvetia blijft toch erg mooi :)-D
Ziet er goed uit! (tu) Ben best wel een beetje jaloers op je, zijn echt gaaf deze duikers
Heel mooi weer! Die plexiglazen voor compressor kasten zijn inderdaad praktisch onvindbaar, ze werden zo’n beetje per kast passend gemaakt/ uitgezocht.
Compressor look
Mooooooi; en dat geldt voor beiden;)
ticothijs82 Schreef:
Compressor look
Nou ja nog steeds mooi
Leuk hoor die Helvetia en ook de Zodiac is heerlijk klassiek , mooi spul !
Mooi weer man (tu)
Geniet ze!
edit: typ foutje
Prachtig, die Helvetia. Zou naar mijn smaak met een dikke bruine lederen band nog mooier zijn… Het glas van de Zodiac lijkt wat vertroebeld, was die niet meteen aan vervanging toe?
Groet,
Mwa nee, is eigenlijk als nieuw. De focus van mijn telefooncamera, lag meer op de Helvetia.
En de Isofrane is de enige band voor dit horloge ;).
Mooi mooi :~
WAAAUW. Prachtig!
Beide erg mooi, veel plezier ervan.
Ubercoole horloges! Prachtig dat ze weer in volle glorie hersteld zijn (tu)
Te gek. Die Helvetia op Iso is sub zero cool en de Zodiac mis ik nog wel eens. Geniet ervan!
Bedankt voor de leuke reacties!
Ik heb ook een zwak voor oude duikers.
Deze zijn echt heel mooi.
geniet er van.