Horloges that 'punch above their weight' / Horloges die hun prijsklasse overstijgen

Deze recent aangekochte Atelier Wen Perception doet op geen enkel punt onder mijn recent verkochte Santos. Sterker nog, op een aantal punten doet deze het zelfs beter (dial en sluiting).

18 likes

Voor mij zijn dat toch wel deze Seiko King en Grand Quartz. Ongelofelijk mooie wijzerplaten, accuraat en zeer mooi afgewerkt. Helemaal als je bedenkt dat ze uit 1976 en 1978 komen.

17 likes

De 104

12 likes

De Omega Planet Ocean 43.5mm.
Nooit verwacht dat deze al 4 jaar in de collectie zou blijven :grin:

19 likes

Het horloge is voor mij wat te groot, maar als je kijkt naar wat je krijgt voor het geld, pfoah.

Plaatje van internet:

8 likes

6 likes

Voor iemand met veel vertrouwen in pakkingen vind ik dat een vreemde tic.

Buiten dat: leuk om te lezen hoe een horloge beter uit de bus komt bij ontvangst.

2 likes

Haha, ik zal er voortaan een ironische smiley bijzetten en het elders wat minder op de spits drijven. :wink:

Maar een duik in het Lago d’Iseo gaat hij ook zonder nieuwe pakkingen wel overleven. Die krijgt hij als het batterijtje ooit vervangen wordt. No worries.

1 like

Zonde dat je deze wel hebt gedaan. Echt een heel mooi horloge!

Ze hebben nu op het nieuwe limited model een nieuwe sluiting. Hoop dat deze los leverbaar komt, dan ga ik die wel op de band zetten idd.

Eens! Deze lijn is voor het geld echt top!

Titanium, saffier, multiband RC. Mooi hoor!

1 like

Mooie MLC!

1 like

Tja, voor mij als Bboy een inkoppertje New Old Stock! Soms uit Japan (let op invoerrechten!) en deze uit Oostenrijk!

4 likes

Was trouwens bijna vreemd gegaan met een 18K of gold capped vintage Omega dresser! Hierbij ging het me uiteraard om een licht gekleurde wijzerplaat en de wat kleinere maat voor onder de mouw van een overhemd. Prachtig maar heel moeilijk om een mooie te vinden met een nette wijzerplaat en zonder gecorrodeerde wijzers (toch vaak niet waterdicht :sweat_drops:, funest voor de dail). ……en toen zag ik deze:

Ik was natuurlijk meteen verliefd op deze C10 1984-1994 Anniversary, Chronomat Limited Edition!

4 likes

Voor mij de venezianico nereide en de tissot gentleman

7 likes

Voor mij blijft dat deze met zijn cleane blauwe wijzerplaat en messcherpe wijzers:

6 likes

Heel goed alternatief voor Seamaster, SuperOcean etc.

8 likes

10 likes

8 likes