Gecondoleerd!
Laat het even rusten, en kijk later wat je ermee wil doen.
Gecondoleerd!
Laat het even rusten, en kijk later wat je ermee wil doen.
Mijn welgemeende condoleances.
Een als er emotionele waarde is, dan is het altijd de moeite om ze te laten servicen
De Zentra is vrijwel zeker kwarts. Batterijtje en een vers bandje, huppekee. De Prisma zal een eenvoudige handopwinder zijn; prima te servicen normaliter. Je moet je met de Prisma wel afvragen wat je er daarna mee wilt doen - dragen is niet meteen vanzelfsprekend een optie.
Ja kan wel foto maken van de achterkant alleen staat daar de naam van mijn vader in gegraveerd. Zal een foto plaatsen zonder zijn naam
Lijkt massief 14K zo te zien. Ik blijf bij kwarts; gewoon uit ervaring en de algehele proporties. Zo weer aan de gang te krijgen, in het slechtste geval wat batterij-lekkage.
Gecondoleerd
Sterkte met dit verlies.
Voor het Prisma zakhorloge zou je kunnen overwegen opzoek te gaan naar een mooie porte montre, die bij je inrichting en tevens je vader past als ornament.
Hier ga ik geen “like” op geven
Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
Ik zou de horloges even met rust laten en even wegleggen op een mooie plaats.
Kijk over een half jaar of zo maar even wat je er mee gaat doen.
Heel veel sterkte Dennis.
Vooral van harte gecondoleerd!
Met de rest vooral consensus over het even rustig parkeren en er later nog wat van vinden klinkt daarin behoorlijk logisch.
Helemaal prima. De achterkant is handig om te bepalen of een horloge verguld of volgoud is. De zentra is 14k volgoud en niet verguld. Horloge heeft dus iig enige financiële waarde daardoor. Is het een kwarts of mechanisch uurwerk?
Wat betreft het zakhorloge? Is dat wel verguld? Staan er stempels op of in?
Zie dat ik je in mn eerste post niet gecondoleerd heb, excuus. Bij deze alsnog.
Gecondoleerd en sterkte
Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte toegewenst.
Gecondoleerd. Die prisma zakhorloges zijn meestal 14Kt.
Dank je. Zie er niks op staan,ging er eigenlijk al vanuit dat hij hooguit verguld was.
Zie er niks op staan,niet op de achterkant in iedergeval. En bedankt