Horloges uit het multiverse

Moet je toch echt met je dealer praten. Pados zijn niet zo duur.

1 like

O.k., ik vind het een afschuwelijk ding, dat ik zelfs voor 45 cent niet wil hebben.:grimacing: Graag gedaan.:wink:

Oh, maar als jij er blij van wordt, moet je het vooral lekker dragen, natuurlijk.:slightly_smiling_face:

1 like

Wat wel weer cool zou zijn is als de dials van de subdials onder de vaste wijzer zouden draaien. En dat voor €0,45

Bestaat die complicatie eigenlijk?

3 likes

Dit vroeg ik mezelf ook net af… geen idee of t bestaat?!

1 like

Volgens mij nog niet. Zullen we ‘m patenteren?

3 likes

Een snelle Google actie geeft niets wat er op lijkt. Ik vind het een mooie complicatie waar we volgens mij superrijk van gaan worden!

2 likes

ik heb dat onding niet besteld. staat er duidelijk . leesbril gebruiken

geen idee wat een pado kost, koop gewoon in mijn fungi in de plaatselijke grootgrutter

Geen reden om onaardig te gaan doen, kerel.

1 like

Ehm, een draaiende schijf met vaste indicator op een horloge. Waar heb ik dat ooit eerder gezien… :point_down:

6E168D88-1327-4573-822E-5CC0B47EED12

1 like

Dus hoe gewoon zou het zijn om een chrono subdial onder een vaste wijzer te zien draaien.

Waar heb jij dat ooit eerder gezien?

4 likes

die is WEL erg mooi.

Doet toch wonderen voor zo’n horloge hé, geen middelvingers op de wijzerplaat :laughing:

Hmmm, daar gaat ons plan

Goed gevonden!

Maar zou graag een keer een chrono willen zien waar je de complete subdial onder de wijzer ziet draaien (dus geen venster op een onderliggende schijf).

1 like

volgens mij hangt er zo een in Joure in , daar hangt zo een oude planetariumklok aan een plafond

1 like

Exact mijn gedachte!

Of ja exact…ik dacht eerder “hoe werkt dit in godsnaam?” en concludeerde dat het wel aan mij zou liggen :sweat_smile: Fijn dat er mensen bestaan die meer stellig zijn.

1 like

13 likes

Nice. En met €8000 nog steeds betere value for money dan die van de TS.

Ik kende deze Montblanc niet en ben er even ingedoken. Het lijkt er sterk op dat de oude versie van deze single button chronograaf (cool) een directie “inspiratie” was voor het Ali gedrocht:

9 likes

Ja, de Montblanc Rieussec.

2 likes