deze is ook leuk
Geweldig… Ik vind het mooi!!!
hier kloppen de cijfers wel en op het Ali gedrocht zijn ze weggepoetst
licht het aan mij of is niemand dit opgevallen dat er cijfers missen op dat “DING”
Nee, jij bent toch een helder💡
Na een paddo of 4 leek het de ontwerper een goed plan om de wijzeras niet in het midden van de urenschaal te plaatsen (of de urenschaal rondom de wijzeras) en staan daarom volledig uit het lood (2/3 vd schaal voor 9 t/m 3 en 1/3 voor 3 t/m 9, daarom veel te weinig ruimte voor 4,5 en 7,8).
knijpt mezelf
Damn, ik droom niet.
Wat een gedrocht.
(Niet de Rieussec, die klopt wel!)
Oef dank, de uitwerking van de paddo’s die ik volgens verlichte geesten consumeer , hier al rondwarend in de duistere catacomben van het HF deden me het ergste vrezen. niets bewezen enkel vage geruchten
Ik vind het eigenlijk wel een tof klokkie. Leuk voor de eerstvolgende HF Meeting.
Gaat iemand hem nog bestellen voor 45 cent? Ben ergens benieuwd welk quartz werkje ze in dit gedrocht geplaatst hebben .
En nee… Ik ga het zelf niet doen.
Hydraulische pers mag ook hoor
94% korting, dan ben je echt wanhopig .
The real deal hangt in Franeker. Planetarium Eise Eisinga. Niet verwarren met CvdK he. Die zitten trouwens ook al lang niet meer in Joure.
sorry hoor foutje in mijn geheugen, toen ik daar was 100 jaar geleden moet ik de exacte gps locatie gemist hebben.