Als je een basic rode plaat wil kan je hem ook zelf in elkaar knutselen
Ik heb de oranje versie. Draag ‘m constant sinds dat hij binnen is. Geen datum idd, formaat is perfect, voelt stevig en degelijk aan.
Ik heb een polsmaat van ongeveer 17 cm. Sorry geen zin om een meetlat te zoeken en op te meten op dit moment
Hoop dat dit na de voetbalwedstrijd van morgen nog het geval is
Jazeker! Fris zomers kleurtje
Toen ik dit topic opende dacht ik: “oh shit, hier hebben we de containers vol hommages”
Maar het valt me alles mee, er zitten mooie modellen tussen!
Wat een mooi, bijzonder horloge.
Heb je een linkje of een merk of iets dergelijks? Mandarijn was niet mn sterkste vak…
Dayumm, deze hier al gepost? De nieuwe Militado BB58 hommage. Op te pikken voor zo’n 140,- . Wat vinden jullie van dit model?
Het merk is Merkur.
Happy Friday!
Potjandikkie, ben toch wel erg blij met mijn Steeldive die ik hier in het blauwe gedeelte heb opgepikt. ‘Size does matter’, maar op de een of andere manier draagt hij kleiner dan je zou vermoeden.
Dit is aardig horloge. Ik heb m nu jaar of 2 en doet t nog steeds goed. Je pakt m op en t Seiko uurwerk begint te lopen.
€106,03 | Pagani Ontwerp 2022 Classic Heren Horloge 20ATM Waterbestendig Roestvrijstalen Schildpad Automatische Diver Horloges Reloj Hombre
Tja, veel horloges hebben toch datum.
Heb net op Alie een niet-hommage van Sea-gull gekocht, 44mm, de Ocean Star, automaat maar ook met datum …
Deze wellicht?
Duiker
Ali:
Automatisch:
Hommage:
Geen datum:
Doorsnede 46mm
Oeps, toch datum…
Even checken.
Als ik de link aanklik bekom ik een prijs van 83€ en 8€ korting. Veel hoger dan de 50€ in de titel in de link.
Ook zo bij jullie ?