Liever een niet-hommage met datum, dan een wel-hommage zonder.
Ben geheel geen hardliner op dat vlak, maar als ik de keus heb dan ga ik voor origineel. Die Sea-gull is .
ja, ook ik heb een Chinese hommage in de verzameling; kwam ik ruim na aanschaf achter
Dat heb ik dus ook… In begin heb ik 2 of 3 neppers op Alie gekocht maar waarom geld uitgeven aan “hommages” als er ook genoeg origineels te vinden is waaronder Sea-gull, Red Star e.d.
Er staat een couponcode bij. Als je die invult bij afrekenen, krijg je extra korting. En San Martin is mijns inziens het ‘mooiste’ merk van AliExpress. Heb er momenteel 2 en had er daarvoor nog 1 en die zijn qua afwerking echt top. Mooier dan een Seiko, of Citizen van dubbele waarde.
Iemand ervaring met David Solomon? Ziet er wel echt heel gaaf uit met die opgelegde indices. Ondanks de tourbillon en automaat ook klein en dun: 40 x 11mm. Wel bijna 800 euro… maar de zilveren versie met blauwe plaat lonkt.
Beetje blij? Ben nog steeds in de wolken denk ik… kan mijn ogen er niet vanaf houden sinds het begin. Heb er ook een high quality bezel insert op gezet. Hij maakt het complete plaatje nu echt af