Enige gemis in deze is de datumwiel, als ze deze ook regenboog hadden gemaakt…
Nou…hij mist wel een schroefje. K#t kwaliteit
Wat was de reden om hem van boven naar beneden te gooien?
3 woorden, haast, haast, haast.
Ik neem gevoeglijk aan dat het horloge niet om je pols zat toen het naar beneden stortte?
Ik neem gevoeglijk aan dat het horloge niet om je pols zat toen het naar beneden stortte?
[/quote]
Correct. Nooit je horloge om willen doen terwijl je aan het uitstappen bent en je je hand ook nog nodig hebt op de beugel om jezelf vast te houden omdat je 4 treden hoog staat.
Vanavond deze Sea-gull om, gevlochten retro bandje erop (had ik al in blauwe deel gezet, toch nog ff proberen of t toch niet wat is…)
Ik heb er inmiddels weer twee, allebei San Martin. Er komen echt leuke dingen uit China En als het geen 1-op-1 kopie is van een bestaand horloge word ik er blij van. Wat wil je nog meer?
Ziet er goed uit hoor! Is de waterdichtheid van deze horloges een beetje te vertrouwen?
Absoluut. Waterdichtheid is ook niet zo moeilijk hé. Kwestie van wat ringetjes.
Zeker! Heb de licht blauwe, rubberen band er ook bij gekocht, wellicht dat ik die er nog op zet als het echt warm gaat worden…
Is zoiets iets?
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€325,27 | Cronos Luxe Heren Horloge 39Mm Skyline Automatische Pt5000 Sw200 Polshorloges Saffier Lederen Band 10atm Doorzichtige Achterkant L 6028M
Is het eerste wat ik met een San Martin horloge doe, duiken naar 49 meter, en tot nu toe is dat O.K.
p.s. voor alle duidelijkheid : het zwembad is 50 meter lang…
Het gaat me meer om die 300 meter. Halen ze dat?
Dat mag u zelf onderzoeken
Hendrik, help die jongen nou. Gauw ff 6 baantjes zwemmen en kijken of hij nog waterdicht is
Onder water? dat trek ik niet meer. 48.5 meter is mijn max
Je hoeft alleen het horloge onderwater te houden, dat moet toch wel lukken?
Gewoon het horloge in het bad mieteren en na je bezoek aan iemand anders vragen of die voor jou het horloge even wil opduiken. Mz.