Vanaf mogen om mijn pols
Was al even opzoek naar een day/date…
Hoe bevaltie tot dusver? En welke andere had je ook op t oog?
Ik blijf hopen dat ze ooit een ander lettertype kiezen voor het logo. Sugess/Seestern blijft wel echt in de top van AliX clommage merken voor mij, samen met San Martin, Cronos en Baltany. Ergens hoop ik ook dat Ixdao met originelere ontwerpen komt, zij hebben naar mijn mening het beste merknaam en logo van de Chinese merken. RDUNAE is ook wel een goeie, zodra je door hebt dat het niet weer een AI-generated ding is (Roma Die Uno Non Aedificata Est).
Ik zie dat mijn IPhone weer eens een een spelfout heeft gemaakt
Het had “vanaf morgen” moeten zijn, want ik heb het pas morgen.
Aaah check, wachten op PostNL dus. Zelfde hier, zit te wachten op een blauwe faux-alligator strap voor m’n Baltany en een San Martin beads of rice bracelet voor m’n Christopher Ward.
Duurt lang.
Ik hoor best aardige woorden over het merk Baltany, heb het zelf niet eerdere in handen gehad…. Wellicht eens proberen
Ze hebben ene niche in het clommagen van horloges die net een beetje afwijken van het origineel (hun Rolex Explorer hommage met amber/tropic dial), of horloges die onbetaalbaar zijn (bijv. de mijne, geïnspireerd door de Vacheron Constantine Historique American 1921, die vanaf €20.000 begint). Hierdoor zijn ze moeilijk te beschuldigen van verkopen stelen van de originele merken.
Nadeel is wel dat ze meestal niet meegaan in de grote sales kortingen. Mja, wel dubbel en dwars waard.
Ben heel benieuwd op welke CW je de BoR gaat dragen.
M’n eerste Zwitser, de C60 Atoll 300. Heb ook een stalen band van Chr. Ward zelf, oyster stijl, maar met de zomer en die plaat vraagt het om iets meer vintage skin diver stijl.
Net binnen. Guilloche wijzerplaat, Breguet cijfers en wijzers, ST3621 loopt +5 sec per dag, kast is 40mm (minimum voor dat uurwerk) — niet slecht voor onder de 100€.
Waar we begonnen
Waar we nu eindigen:
(En maar hopen dat een ekte niet duurder blijkt dan het horloge zelf)
wat kost zn geintje nu ?
Ach ik loop volgens mijn kinderen 10 jaar achter. Dus no worries!