38mm, interessant ontwerp (Unimatic U2 homage), NH35A, schroefkoon, 200m wr en domed saffierglas voor €55 incl. btw en verzendkosten Ik ben benieuwd of het wat is, volgende week komt 'ie binnen.
Haha, ik krijg er ook trek van Daarom ben ik voor de versie zonder merknaam op de wijzerplaat gegaan. Bij Unimatic staat de merknaam er tenslotte ook vaak niet (prominent) op.
Zolang er geen text op de rest van de plaat staat is het inderdaad prima. Vind het wel altijd heel lelijk als ze boven de 6 dingen zetten, maar dan geen logo onder de 12.
Besloten om een blauw struisvogel lederen bandje te bestellen via Etsy, denk dat deze daar helemaal door uitspringt. Maar ik wil ‘m toch wel graag ook nog met dit warmere weer dragen, dus dan gaan we experimenteren. Et voila, San Martin x Baltany. Staat toch wel aardig zo, al zeg ik t zelf.
De central seconds versie met een Miyota was ook erg aantrekkelijk, maar denk dat de sub-seconds versie toch wel wat beter gebruik maakt van de ruimte. En het scheelt ook nog eens 100 eurie
Thanks! Ik ben er ook blij door verrast. Oogt heel sporty ineens. Past ook wel bij de (onware) advertisement dat het een ‘driver’s watch’ was. Hij leest ook echt heel makkelijk af als je je arm naast je hebt liggen op tafel ofzo.
Erg leuk horloge. Afwerking is ok en schroefkoon werkt prettig. Ding is echt gebouwd als een tank. De meegeleverde siliconen waffle band vond ik niet zo’n succes. Ik heb een nato geprobeerd maar dat droeg i.v.m. de uitstekende lugs niet zo prettig. Deze FKM band zit een stuk beter maar maakt het geheel een beetje saai imo. Een dikke leren band zou denk ik het beste staan.
Dankjewel! Het was door het wat mindere weer lekker rustig bij de zwemplas vanochtend. De kids waren vandaag op de opvang dus ik kon heerlijk op m’n gemak een stukje zwemmen in natuurwater, met de Tandorio om m’n pols
Ik ben blij te kunnen melden dat het horloge met vlag en wimpel is geslaagd voor de zwemtest.