Mischien moet ik inderdaad terugkomen op mijn eerdere opmerking dat het een beetje saai is, het heeft wel iets eigenlijk. Ik had deze band nog liggen, hij zat eerst op mijn Citizen Fugu.
En als het dan ook nog 'ns lekker draagt: lekker zo laten.
Klein…? Met 44mm niet echt klein te noemen lijkt mij… Mijn pols is 20.5/ 21 cm, afhankelijk van het moment van de dag. Model draagt prettig.
Dat is waar, wijzerplaat is niet bijster groot. Daardoor gevoelsmatig wellicht kleiner dan hij is. Ik moet zeggen dat ik hem erg prettig dragen voel ondanks 44mm. Ach, en of je m nu ff draagt of ongedragen verkoopt, veel verschil in prijs zal t je niet opleveren maar weet je t wel zeker… Of niet …
Te klein voor je pols bestaat eigenlijk niet, heh. Vroegah droegen ze ook gewoon 32mm horloges. Als je ‘m mooi vind, niet moeilijk doen offie ‘te’ is. Gewoon dragen en proberen. Duurt misschien even voordat je er aan went, als je vooral horloges met meer wrist presence gewend bent. Ben zelf ook van gemiddeld 40-42mm naar 36-39mm horloges gegaan met de jaren.
Met zon erop is de kleur ook geweldig. En die van mij loopt zodra je m oppakt en houdt ook goed tijd, hooguit paar seconden per dag achter. Is niet slecht voor horloge van een paar tientjes…
Die van mij liep ook meteen, ik heb 58 euro betaald. Super horloge voor dat geld.
En als je wat meer wrist presence will, kan je m altijd nog op een double pass NATO gooien.
Dank je voor de tip.