Ik heb mezelf opgeofferd en de proef op de som genomen voor je😋
Geen Daytona hommage, maar een Heimdallr SKX.
Eind volgende week kan ik je meer vertellen over hoe t is verlopen.
Ik heb mezelf opgeofferd en de proef op de som genomen voor je😋
Geen Daytona hommage, maar een Heimdallr SKX.
Eind volgende week kan ik je meer vertellen over hoe t is verlopen.
Top! Ik ben benieuwd!
Een wat onbekender broertje van San Martin is het eigenaardig genaamde Ironwatch, dat is opgericht door een vriend en ex-medewerker van de oprichter van San Martin. De beperkte collectie, die al een aantal jaren niet is gewijzigd, is van hoge afwerkingskwaliteit. Dit horloge loopt op een Miyota 9015, heeft een hitte-geblauwde secondewijzer en een erg mooie Clous-de-Paris wijzerplaat. Met 37mm diameter en een geringe hoogte heeft het prima afmetingen. De oorspronkelijke stalen Oyster band met vlindersluiting, geen micro-adjust en male endlinks maakte dat ik het weinig droeg en eigenlijk wilde verkopen, maar na het zien van de vergelijkbare Kuoe Royal Smith heb ik de metalen band gisteren gewisseld en er deze mooie bruin leren band aangezet. Dat verkopen laat ik dan nog maar even voor wat het is.
Staat em goed op leer
Een impulsaankoopje: Escapement Time H0300.
Voor 50 euro vond ik het proberen waard.
Buiten het logo ben ik voorlopig onder de indruk!
Hopelijk kan ik me daarover zetten
Zeker de moeite waard maar inderdaad, het zijn steeds de logos die het wat naar beneden sleuren… Maar een zeer leuk horloge!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar erg mooi horloge!
Gaaf welk type is dit?
Watchdives wd7922 als het goed is. Megaquartz versie. Lekker dun dus
Top, die van mij is onderweg en ik ben heel benieuwd.
Zelfde kleurstelling?
Nee, de " klassieke " met gele cijfers en rode driehoek op de bezel.
Ooit eens als San Martin gehad, heel fijn ding maar kon het qua draagtijd nooit winnen van het wat duurdere spul.
Ik wou voor werk al een tijdje een grab&go quartz voor weinig dus dit leek me wel een leuke.
Nice! Kleine bb58 variant dus ahah!
Gaaf horloge! Hoe is de lume?
Geen enkel idee.
Dat interesseert me eigelijk helemaal nix.
Grappig man