Prima toch? Zeker niet te klein hoor
Wat fijn, via Ali of via de watchdives-site?
Oh hij stond te koop op MP
@Lampenkap90 Nee ditmaal geen speedy, zat hier al enige tijd naar te kijken en heb veel op YouTube gekeken en heb toen toch maar de knoop doorgehakt
Dit is het nieuwste model van wat ze hebben uitgebracht voor nu
Cadisen “Seamaster” met NH34A uurwerk, vandaag toevallig weer eens om gehad, kan tegen een stootje met ceramische bezel en saffierglas.
Hoop dat de v2 van mij snel binnen komt. Heeeeel benieuwd
Zijn ze de GMT wijzer vergeten?
Dat vond ik ook, heb 'm daarom eerder deze week besteld. Hopelijk binnenkort wat echte plaatjes.
haha same. hij oogt echt veel dunner. en het mooie is, ze hebben de rechterkant van de kast iets meer laten uitsteken zodat de pushers wat meer in de kast liggen. En de endlinks hebben ze verbeterd! die liggen niet meer zo laag tussen de lugs. hele mooie verbeteringen
Voor dat geld druk je gewoon te snel op de ‘add to basket’ knop
Had al een uitgebreide review op Youtube gezien en vooral de dunnere kast deed mij snel beslissen. Zou dit dan eindelijk dé Speedy homage zijn? In ieder geval beter dan de Moonswatch of Pagani’s.
Heb een keer eerder bij WD besteld en lag toen binnen een week in huis, benieuwd of dit net zo snel gaat met deze ‘speedy’ …
Ik heb de speedy van Pagani ook gehad. Kwaliteit is echt echt goed hoor! Band is rammelt een beetje maar is wel strak afgewerkt.
Heb idd wel goede reviews over de PD gelezen maar kan gewoon niet wennen aan die naam op de dial Daarnaast ook niet weg van de glimmende keramische bezel. Maar blijft veel horloge voor weinig geld.
Kan ff niet zo snel een foto vinden maar in mijn herinnering was die bezel alles behalve ceramic. Die naam went wel, althans het blijft kudt maar leert ermee leven