Wie van jullie heeft 1 van deze 2 horloges? Hoe tevreden ben je ermee?
De aansluiting van de endlinks op de kast zou mij enorm storen. Ze sluiten niet aan.
Dat is ook mijn punt, voor de rest vind ik het een top horloge, zeker voor de prijs.
Ben zelf ook niet echt een fan zoals @Batossai vertelde over de aansluiting…maar wellicht dat er een mooie lederen band wel mooi bij staat??
Horloge op zich ziet er verder wel oké uit
Ik vind een leren band en nato niet fijn. Als ik heel eerlijk ben is een leren band ook recht. Misschien is dat rechte bij een metalen band even wennen. Een mesh band is ook recht en die zie je vaker bij horloges.
Mooie broek! Goeie combi met band en trui.
Ik denk dat ik het horloge ga proberen, is een model wat heel anders is dan de rest. Ik heb hoofdzakelijk duikers, 1 chrono en 1 flieger.
Vandaag deze Guanqin hommage maar eens omgedaan. Ooit eens opgepikt voor een paar tientjes. Al een tijdje in de doos zitten en eigenlijk is het ook weinig bijzonders
Toch leuk om weer eens te dragen.
Die ziet er zèèr geslaagd uit ja
En vooral in deze kleurencombinatie
Beetje hetzelfde profiel als de mijne S418-2 als ik de zijkant van de kast bekijk
Denk dat die stalen inlay van de ‘insert’ ook is opgevuld met die siverdust zoals mijn inlay gravering van de S418-2 “daytona”
Plaat ziet er ook zeer mooi uit net zoals de bezel.
Super strak is ie weer
Veel draagplezier
Alst goed is, is die van mij iets dunner. Gezien het geen chronograaf is haha. Maar qua vorm zeker!
Zou kunnen ja
Laten maar is kijken hoelang deze het gaat volhouden
Leg deze maar naast jouw Addiesdive Deepseahunter, dat is ook een blijvertje en daar hoort deze zeker wel bij:wink:
Buiten de aangehaalde band vind ik de subdials en datum te veel naar binnen zitten. Uurwerk is niet conform de kast maat, ik zou deze niet bestellen.
Haha ja nja gezien deze is uitverkocht op ali, lijkt mij dit model zo’n type model/kleurstelling die later wat moeilijker te krijgen is. Dus beter houden ipv weg doen ja🤣 vind zelf deze kleurstelling de beste van alle andere. Wat een kwaliteit echt…
Btw: ben blij dat de lume kleuren matchen
Goeie combi @Michaelrens’
Is dit met de zwevende wijzer? Mooie horloges!
Verwacht deze volgende week 37mm sweeet