Ik heb sinds vandaag de Watchdives Speedy binnen en die is echt vele malen beter dan die van Pagani. Heb de Pagani versie ook gehad in het verleden. Die van Watchdives is momenteel ongeveer €125 en elke cent waard.
2 maal fout
Het horloge komt niet uit een kingdom (nl Korea) en het doet ernstig denken aan een ander merk
Loopt verder wel spatzuiver, soms 1 a 2 seconden in de plus, en de volgende dag andersom.
Deze ziet er inderdaad beter uit. Zonder datum nog mooier. Merk wel dat ik sommige prijzen (boven 150,200?) fors vind voor Ali. Dan neig ik eerder naar een Seiko.
Maar deze valt daar nog onder dus prima mooi horloge!
Ja er is nu ook een versie 2 en die is idd een paar tientjes duurder. Dit is de eerste versie. Verder zit hier ook een Seiko uurwerk in en saffierglas etc
Komt uiteindelijk toch uit het middle kingdom, via Korea.
Gisteren de rode Red Star tongji (40mm), vandaag de blauwe op een zomerse strap, kan nog ff met dit mooie nazomerse weer.
Geslaagd! Ik heb de BB54 laatst in het echt mogen bewonderen maar wat een topper is dat zeg. Zou deze Watch Dives hommage graag eens testen. Is die ook 37mm zoals the original?
Deze dus! Is die actie er nog? Ik zie alleen de 137 euro variant op staal.
Of even wachten op eindejaarskorting?
Voor zover ik weet wel! Behalve de breedte van de lugs is anders. Dus de breedte per lug
Incoming!
Haha hij is btw al weg hoor. Heb nu ondertussen al een andere leuke incoming
Benieuwd welke! Heb dezelfde als @andrepost als het goed is. Stuur nog wel een plaatje als ie binnen is.
Echt goede foto’s!
Hoe maak je ze?
Thanks, maak ze gewoon met mijn telefoon
Zou kunnen, maar de verkoper is Koreaans, en maakt volgens zeggen die horloges zelf.
Helemaal met Chinees spul wellicht?
Ik heb zelf een RZE, prachtig horloge uit “Singapore”. Wordt gewoon in Cina gemaakt maar naar Singaporese maatstaven en met hun kwaliteits eisen en controle. (En met een Miyota 9xxx uurwerkje.) Ik ben er heel tevreden over.
Daar hebben ze ook in Zwitserland wel weet van.
Inderdaad! Ook in Zwitserse, Japanse, Duitse, noem maar op horloges zitten Chinese onderdelen.