Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Al meer dan 2 jaar mijn favo. Veel mooie dingen meegemaakt met dit ding. Als je van de explorers bent, twijfel dan niet. Dit is echt een hele grote aanrader. Zit goed, mooi formaat, vh31 uurwerk en een zwevend secondewijzer, dus lekker rammen met dit ding. Een echt beater.

Ps: sinds 2018 al met horloges bezig. Veel gehad, maar nog nooit een horloge langer dan een jaar weten vol te houden in de collectie. Deze wel dus :slight_smile:

14 likes

Hierbij wat betere foto’s voor de personen die mij een pb hadden gestuurd voor wat close ups…

33 likes

Prachtig! Zowel t horloge als de foto’s!!
Ziet er heel goed uit.

Mooie aankoop, veel plezier ermee!

3 likes

Thnx :+1:t4::+1:t4:

Mooie foto’s zeg :ok_hand:

1 like

Ik mag hier ook weer meedoen met m’n Octopus Kraken.

15 likes

Thanks :wink:, bij een mooi horloge horen mooie foto’s :joy:

Ik keek even naar oude posts van je in dit topic, maar je had eerst een Pagani “Explorer”.

Veel verschil met deze Octopus?
Ik heb zelf de Cronos aan mn lijstje toegevoegd, volgens mij redelijk gelijke bouw aan deze Octopus.

Vanwaar heeft de Pagani het veld moeten ruimen voor deze Octopus?

1 like

Ik weet dat Cronos ook goed materiaal heeft,is eigenlijk niet te vergelijken met Pagani… (niet dat Pagani slecht is ofzo,heb er ook verschillende van gehad)

Ik vond de Pagani Explorer te groot en te dik.
Deze is met 36mm en 10,5mm dikte een stuk fijner om te dragen.

1 like

Uiteraard hebben de 2 ontzettend veel verschillen. Kijk alleen al naar de proporties. De octopus heeft zowat alles goed nagemaakt tot in detail. De pagani oogt te dik, te lomp, wijzerplaat te diep onder het glas (te dikke rehaut) logo ook vaag, afwerking van de band en kast natuurlijk. Cijfers te groot ook nog. Maargoed dat is mijn kijk erop natuurlijk haha. Octopus is op dit moment het beste model wat je kunt krijgen als je een moderne explorer wilt.

1 like

Was dat een 39mm Pagani?

Dit is een heel mooi exemplaar.
Dat logo, en de naam moet ik wel ff aan wennen…

1 like

40mm denk ik.

Ja ze mogen in China nog wel iets betere namen en logo’s bedenken :sweat_smile:

17 likes

6 likes

8 likes

Leuk horloge met een koperen kast voor een mooie prijs.

10 likes

12 likes

10 likes

Eerste post hier, ook eerste Ali horloge. Leuke prijzen om bepaalde modellen te testen of gewoon te dragen natuurlijk. 80 euro rond in dit geval.

11 likes