Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Een goede raad die je hier wel vaker hoort, denk ervan wat je wilt…

1 like

Voor een noodlanding op het water natuurlijk. Denk maar aan de Hudson Hero.

Zichtbaar kleurverschil in de lume op de wijzers en de wijzerplaat :nauseated_face::poop:

En niet de mooie, understated wijzers. Deze zijn precies gestolen van een gotische kerkklok.

1 like

Ik heb deze in juli gekocht. Loopt goed, mooi lume en 39mm, Nh35 of Pt5000 uurwerk, de Tandorio Dive Khaki Sunburst Rood

3 likes

Ik heb afgelopen week deze twee mogen ontvangen

10 likes

Klopt, maar dat hebben wel meer horloges (o.a. Citizen, Seiko). Maar dat maakt het er niet beter op, nee.

Vandaag nogmaals deze Merkur moonphase om maar ander bandje.

6 likes

Makkelijk, Laco 39mm Augsburg of Aachen.

2 likes

Ziet er tof uit ja :ok_hand:t4:

Zeer zeker een goede kansmaker :joy:
Thnx👍🏽

5 likes

Wel ff 50 euro extra er tegenaan gooien voor ar-coating, want dat platte glas spiegelt als een dolle (heb de Neapel gehad zónder, je zag in een beetje daglicht niks).

1 like

Bedankt voor de tip, was wat filmpjes aan het zoeken over hoe de AR coating is mét en zonder, maar kon het niet zo snel vinden…:+1:t4:

1 like

En deze daadwerkelijke beauty is ook binnen gekomen na 8 dagen lang in het douanekantoor te hebben gelegen…

Waanzinnige kwaliteit,wat je mag verwachten van Sugess.

23 likes

zit de chrono hand goed gecentereerd op de 12? Heb daar al zoveel foute voorbeelden van voorbij zien komen… dat is echt een gokje bij sugess. Ook gelijk de reden dat ik trekker niet overhaal voor de Daytona Le Mans homage…

1 like

Alles hier 110% perfect :+1:

10 likes

Heeeel strak

1 like

Mooie foto’s zeg!! Mooi horloge ook :+1:

1 like

In ‘t echt is ie nog mooier :joy:, maar bedankt daarvoor :v:t4:

1 like

De vervanger is binnen, binnen 5 werkdagen! Hopelijk blijft deze wel lopen, toch wel mooi hoor.

18 likes

Enjoy ervan, is een toffe horloge :ok_hand:t4:
Greets from his twin

12 likes

Is de chronowijzer aan het lopen…of net niet goed gecentreerd …?

2 likes

Is vertekening van het beeld, horloge ligt niet exact recht voor de lens. De chrono wijzer staat volgens mij keurig in het midden

1 like