Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Deze NA, Merkur moonphase, via @SwissToni, leer vervangen door een passende kleur CNS strap.

13 likes

Het zal aan mij liggen maar ik snap deze niet helemaal. Is het nu 9:30?

1 like

Nee, 1 voor 10 en datum gaat met de wijzer op de blauwe 10. In de vensters staat dag van de week en maand :+1:t2:

1 like

Volgens mij reageerde hij op een andere foto :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Nee… 6 uur. Het is een einzeiger, dus 24u per rondje in plaats van 2 x per dag rond. De kleine venster is een datum wiel (vermoed ik)

2 likes

14 likes

Heel mooi horloge, veel plezier ermee.

1 like

7 likes

Ja, die nieuwe zijn echt mooi. Kleiner formaat ook.

1 like

Ik begreep eigenlijk nooit goed wat deze rubriek betekende. Ik dacht iets van de middenmoot horloges qua prijs of kwaliteit.

Het stond wel bovenaan maar zodra je het opent zit je direct automatisch lager in de reacties

Toch maar eens gegoogled

At different times China was called the Middle or Central Kingdom, implying its superior role, the Centre of Civilisation or even the World.

Weer wat geleerd

8 likes

8 likes

Daar is het forum gelukkig óók voor (niet alleen voor oeverloze discussies over hommages) :+1:

4 likes

San Martin SN0129.

12 likes

Ik kwam net dit horloge van Steeldive tegen, ik weet niet wat ik ervan moet denken :thinking:

7 likes

Het logo past totaal niet bij de stijl en de aard van het horloge, en een “flieger” met 200m is aperte onzin.

1 like

Ik ben op zoek naar een flieger, rond de 40mm , liefst vintage achtige lume én van toch wel goede kwaliteit…… iemand ideeën??

1 like

Je kunt kijken bij Baltany;

Met review

5 likes

Soms maken ze van die dingen waar niemand om vraagt en ze beter in de kast houden, als je het mij vraagt…

Nee, het is 6 uur
De binnenste ring geeft de datum aan :grin::grin:

1 like

Klopt helemaal :+1::+1::+1:

1 like