Deze NA, Merkur moonphase, via @SwissToni, leer vervangen door een passende kleur CNS strap.
Het zal aan mij liggen maar ik snap deze niet helemaal. Is het nu 9:30?
Nee, 1 voor 10 en datum gaat met de wijzer op de blauwe 10. In de vensters staat dag van de week en maand
Volgens mij reageerde hij op een andere foto
Nee… 6 uur. Het is een einzeiger, dus 24u per rondje in plaats van 2 x per dag rond. De kleine venster is een datum wiel (vermoed ik)
Heel mooi horloge, veel plezier ermee.
Ja, die nieuwe zijn echt mooi. Kleiner formaat ook.
Ik begreep eigenlijk nooit goed wat deze rubriek betekende. Ik dacht iets van de middenmoot horloges qua prijs of kwaliteit.
Het stond wel bovenaan maar zodra je het opent zit je direct automatisch lager in de reacties
Toch maar eens gegoogled
At different times China was called the Middle or Central Kingdom, implying its superior role, the Centre of Civilisation or even the World.
Weer wat geleerd
Daar is het forum gelukkig óók voor (niet alleen voor oeverloze discussies over hommages)
Het logo past totaal niet bij de stijl en de aard van het horloge, en een “flieger” met 200m is aperte onzin.
Ik ben op zoek naar een flieger, rond de 40mm , liefst vintage achtige lume én van toch wel goede kwaliteit…… iemand ideeën??
Soms maken ze van die dingen waar niemand om vraagt en ze beter in de kast houden, als je het mij vraagt…
Nee, het is 6 uur
De binnenste ring geeft de datum aan
Klopt helemaal