Als de batterij wissel niet werkt, Grote kans dat de wijzers tegen de plaat lopen, de plaat niet recht op het uurwerkje zit. Ik zou dit eerst even checken voordat je een andere vk63 er in zet.
Na de batterij wissel bleef hetzelfde euvel terugkomen. Na contact met Watchdives toch maar besloten het terug te sturen. Is inmiddels onderweg naar Middle Kingdom en als het goed is sturen ze me maandag een nieuwe. Voelt ook niet goed om direct aan een nieuw horloge te moeten sleutelen, moet gewoon goed werkend geleverd worden.
De ‘MAS62’ in prettige kleur draag ik zeer regelmatig.
Fijn formaat van 38mm en prima uitstraling… geen troep.
En deze ‘Willard’, ook weinig mis mee…
Een derde? Eerder een 60’ste toch? 100 vs 6000
Je hebt helemaal gelijk. Ik las Moonswatch ipv Moonwatch. Zo’n s scheelt toch al gauw 5650 euro…
Leuk om eens in het wild te zien! Toffe kleur
Een van de “How low can you go” automaatjes van Ali. Deze loopt zowaar uitstekend. Waar de inspiratie vandaan kwam lijkt me duidelijk…
Ja, klopt, mooi donkerrood…
Heb de stalen band vervangen voor dit zwarte rubber.
Ik weet nog steeds niet of ik nou de vintage Explorer mooier vind of toch de Ranger.
Nog steeds een van de mooiste San Martins. Wat een keurige, strakke afwerking! Kleur wp veel mooier dan wat Longines, de inspiratiebron voor dit horloge, te bieden heeft (alhoewel ze het kleurpallet aan het uitbreiden en opfrissen zijn).
Ik ook niet. Heb ze allebei gehad, maar deze glimt minder dus dit bevalt mij wel.
Ach, uiteindelijk toch één pot nat joh.